mradolf Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Servicfolk(reklamasjonsavdeling) på Bohus i Fredrikstad mener at 7 av 10 produkt i Bombay serien har en eller annet feil og det er nesten umulig å ha alle kundene fornøyd! Jeg kjøpte et spisebord selv og klarte ikke å skrue den fast p.g.a feil i boltene og på den andre bordet jeg fekk var beisefeil!!!og nå nekter Bohus å levere et nytt bord og det vil heve opp kjøpe uten å betale kostnaderne jeg har hatt for å hente bordet og de feilene de har hatt på produktene sine!!Sånt er det når noen kjøper billige partyvarer fra India og vil selge dem i norske kroner her i Norge!! Hilsen Hauge
mradolf Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 transport! leiebord! TID!! Hva slags kostnader er det snakk om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå