Gå til innhold

AoC: Hva skjer med FUNCOM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/17/547160.html

 

 

ehhh...

 

Going down?

 

Deres tanker?

 

"Going down" bare fordi en person slutter? Dette er faktisk ganske vanlig i arbeidslivet forøvrig. Her jeg jobber har vi også hatt prosjektledere som har slutta, uten at det nødvendigvis har gått utover prosjektene. Trur faktisk dette kan være positivt for AoC på sikt. Kanskje ikke så dumt å få inn noen "nye tanker" i dette spillet.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg ser på dette som en utelukkende god ting, og jeg ville ikke bli forundret dersom han har blitt oppfordret til å avtre sin stilling enn at han går helt frivillig.

Han har ikke gjort en god jobb med Age of Conan, og å få ferkst blod inn i produsentrollen er helt klart en god ting. Med litt flaks vil Craig Morisson klare å lappe den nå skipbrudne skuta og få den ut i åpent farvann igjen. Jeg krysser i alle fall fingrene for Age of Conan og Funcoms fremtid.

Lenke til kommentar
Jeg ser på dette som en utelukkende god ting, og jeg ville ikke bli forundret dersom han har blitt oppfordret til å avtre sin stilling enn at han går helt frivillig.

Han har ikke gjort en god jobb med Age of Conan, og å få ferkst blod inn i produsentrollen er helt klart en god ting. Med litt flaks vil Craig Morisson klare å lappe den nå skipbrudne skuta og få den ut i åpent farvann igjen. Jeg krysser i alle fall fingrene for Age of Conan og Funcoms fremtid.

 

Vil si meg enig med deg. Trur ikke Funcom sliter såpass at en av sjefene slutter, men trur det er mer at investorer og andre Funcom-ledere muligens har bedt ham om å fratre fra Funcom. Kanskje dette viser at Funcom lytter til brukerne sine, ettersom jeg har ofte sett folk skrive at Gaute burde bli sparket og Craig Morrison (han som riktignok reddet Anarchy Online) burde fått jobben.

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/17/547160.html

 

 

ehhh...

 

Going down?

 

Deres tanker?

 

Å få fjernet vedkommende som har seilt skuta ettertrykkelig på grunn både under utviklingen og i ettertid er ikke noe varsel om dommedag. At stillingen hans så fylles av en som tidligere har bevist at han kan snu tilsynelatende fiaskoer til suksess, betyr at det er grunn til forsiktig optimisme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...