Gå til innhold

[AoC]2H blunt vs 2H edged


Anbefalte innlegg

Hei sann!

 

Jeg har spilt litt Conan nå og har funnet meg til rette med en barbarian, siden jeg er veldig glad i litt god gammaldags nærkamp :)

Men det jeg ennå ikke har forstått meg på er om det er noe noe som helst forskjell om man bruker et 2H edged- eller 2H blunt-våpen. Det står ikke noe om dette noe sted, men allikevel har 2H edged 1,42s i speed mens 2H blunt har 1,59s. 1H blunt og edged har samme.

Men er det noen forskjell for en barbarian on han/hun bruker 2H blunt eller 2H edged?

 

Setter stor pris på de har noen gode svar på dette :)

 

-DeLonge-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror egentlig det kommer an på hva du synes ser best ut.

 

Om du ser på Damage Per Second på 2H Edged og 2H Blunt så ligger vel det rundt på det samme (er ikke sikker, men jeg mener det er slik).

 

Grunnen til at 2H Blunt har 1,59s er fordi blunt våpen går tyngre gjennom luften enn en 2H edged, men like vel gir lik utteling på skade.

Lenke til kommentar

Tja, om jeg sjekker to våpen av lik level men ulik type (2HE/2HB) i Weaponsmith-katalogen min (ja, jeg er en selv) har 2HE litt høyere DPS enn 2HB av samme level og kvalitet. Det betyr ikke at 2HE har høyere DPS enn 2HB, det kommer av at tallet som vises som DPS-stat på våpen tar med gear og feats på karakteren i beregningen - våpenenes grunnleggende DPS er likevel nøyaktig den samme så lenge de er av samme item level og kvalitet.

Lenke til kommentar

Hehe, ja, har merka meg den også, Zealuu.

 

Men en annen ting, om dere har peiling:

Jeg får lag spikes innimellom, både i AoC og WoW. De varer bare ca. i 1-2 sekunder, men de kommer ganske ofte, så det er utrolig irriterende bare. Og ett sekund som fryst kan fort bety døden; både i PvP og PvE.

 

Jeg vet litt om nettverkskoblinger fra før, men her står jeg fast... når jeg kobler til med kabel, så har jeg ikke dette problemet, så det er helt klart noe feil med det trådløse nettet fra min data og mellom routeren.

 

Det kan forøvrig sies at jeg har en bærbar PC Også, og der har jeg ikke dette problemet.

 

Noen som har en god løsning på hva det kan være? Jeg bruker en Gigabyter AircruiserG GN-WB01GS trådløs mottaker.

 

All hjelp mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...