Gå til innhold

Mulig og slå av airstrike i COD4 online?


Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope! Gjem deg! ;)

 

 

akkurat det svaret jeg var redd for :p

 

problemet mitt er at jeg ikke merker at det blir sagt, for jeg er så utrolig med i spillet....

 

men er lit Rambo da, driti meg ut mange ganger der

 

Forresten, noen som vet hvordan jeg får exclusive content? står at jeg må inn på infinityward sidern og registrere meg...er det community det menes?

Lenke til kommentar
Spill der du har 1-2 på lag da. Det er kjempegøy å snike når du går på huk, og bare høre etter lyder. :)

 

 

Du mener Team Deathmatcj?morsomme greier det, men er det no lyd instillinger som er anbefalt og slå av/litt ned? tenkte bare så jeg kansje kan klare og følge med litt bedre....:p

 

 

Det skjer for mye :D

Lenke til kommentar
Spill der du har 1-2 på lag da. Det er kjempegøy å snike når du går på huk, og bare høre etter lyder. :)

 

 

Du mener Team Deathmatcj?morsomme greier det, men er det no lyd instillinger som er anbefalt og slå av/litt ned? tenkte bare så jeg kansje kan klare og følge med litt bedre....:p

 

 

Det skjer for mye :D

Det heiter Team tactical

Lenke til kommentar
Spill der du har 1-2 på lag da. Det er kjempegøy å snike når du går på huk, og bare høre etter lyder. :)

 

 

Du mener Team Deathmatcj?morsomme greier det, men er det no lyd instillinger som er anbefalt og slå av/litt ned? tenkte bare så jeg kansje kan klare og følge med litt bedre....:p

 

 

Det skjer for mye :D

Det heiter Team tactical

 

Skal prøve team tactical, har holdt meg til Headquarters foreløbig, en grei måte og levle up.....

 

Har klart noen marksman da, stolt jeg ja NÅ (helt klart)!

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar
Spill der du har 1-2 på lag da. Det er kjempegøy å snike når du går på huk, og bare høre etter lyder. :)

 

 

Du mener Team Deathmatcj?morsomme greier det, men er det no lyd instillinger som er anbefalt og slå av/litt ned? tenkte bare så jeg kansje kan klare og følge med litt bedre....:p

 

 

Det skjer for mye :D

Det heiter Team tactical

Team Tactical? Noe nytt?

 

EDIT: Jeg var visst på konsoll delen av forumet, mens jeg har kun prøvd CoD4 til pc

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...