Gå til innhold

BK: White rabbit


matsktsk

Anbefalte innlegg

Forsøker meg på å legge ut et bilde til, denne gangen av noe levende. Gikk forbi denne kaninen sist jeg var ute, og fikk tatt dette bildet mens en kompis holdt hånda si over den (måtte croppes vekk). Er stort sett fornøyd med bildet, bortsett fra at bakgrunnen er litt distraherende (der hvor det er et bokeh-gjerde). Bildet er også skarpet opp litt og har justert selve eksponeringen på bakgrunnen. Vil gjerne høre det dere måtte ha å si om det.

 

post-54293-1221583520_thumb.jpg

Kamera: Canon EOS 40D + EF 50mm f/1.4USM

EXIF: 1/100s, f/2

Endret av matsktsk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komposisjonsmessig syns jeg du skulle gitt kaninen litt mer plass til venstre også, ikke bare over. Et sentrert motiv som streber etter å komme ut av bildet (som her - mye opp og frem i kaninens positur) er sjelden heldig.

 

Søtten ta, jeg trodde det var et bilde av Jefferson Airplane.

Det må vel bli et sånt fra meg i Oktoberfesten, tenker jeg... :roll:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Er helt enig i det dere sier. Jeg har en lei tendens til å se meg helt dørgende sveiseblind på mine egne bilder, og da er det greit å få litt konstruktiv tilbakemelding. Nå har jeg croppet det såpass luftig som jeg fikk til uten at hånden som ble nevnt tidligere er med, og jeg har også lysnet det litt generelt + tatt vekk litt vignettering som jeg fant ut ikke passet helt med det nye utsnittet. Here goes!

 

post-54293-1221596898_thumb.jpg

Endret av matsktsk
Lenke til kommentar

White Rabbit - tenker på Grace da ja.

Bra historie om da Grace (Jefferson Airplane)skulle på selskap i det Hvite Hus,

og hadde planlagt å ha LSD i tea'en til Richard Nixon.

Det ble ikke noe av, da hun ikke kom inn selv om hun stod på gjestelista.

 

Enig i at kaninen burde ha mer luft rundt seg, men de er ikke så innmari samarbeidsvillige bestandig, så en må ha en god porsjon flaks.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...