Gå til innhold

Warhammer Online - Chosen - Shield eller 2H?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lagde meg i går kveld en Chosen. Så ser jeg at jeg enten kan gå med skjold eller bruke et 2H weapon. Noen tanker om hva som vil lønne seg i en RvR situasjon?

 

Jeg har samma dilemmaet selv, jeg spiller en tanker greenskin .

Men for RvR så føler jeg at mest mulig dps er best, så jeg velger nok skills for dps ved lvl 10 .

Lenke til kommentar
Tanken er alt om å kunne ta skaden vekk fra andre, med skjold klarer du ta absorbere mer enn du hadde klart uten.

 

Så, skjold i grupper, healere får det enklere og det er uansett mdps som er bedre enn deg.

 

 

Hvorfor har vi dps talent tre da ? Blir jo litt som i WoW det da, er ikke ALLE som vil være prot vet du .

Jeg finner Brawler treet meget interessant .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Men vil ikke 2h som gjør mer skade føre til at motstanderne lettere targeter deg, istedetfor f.eks healere? For da utgjør du en mye større fare for dem i tillegg. Og du vil jo kunne bruke nesten alle andre abilities, så vil jo fortsatt være veldig mye tank for det. Og husk på at i WAR gir ikke skjoldet noe ekstra armor, men du får muligheten til å blokke.

Lenke til kommentar

Det er mulig å kombinere skills, men poenget er at alle går etter healerene i fighter, dør de så dør resten. Tanken kan absorbere skaden healerene får og gjør det ganske så vanskelig for motstanderene å ta ned healerene, så de går etter tanken. Da når folk går etter deg så må du sørge for at du ikke dør med det første.

 

Gå med det du vil egentlig, du finner ut hva som passer for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...