Stamy Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hei. Er det noen admins som kan legge ut navnet sitt slik at det er mulig å adde dem ALLE? Er mektig lei cheatere nå, og at dem forblir der... - Stamy
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hei. Nå får vi snart fiksa en !needadmin plugin og vi kommer til å kunne se hva som er i chatten på serveren. Du kan godt adde meg: martinpalm (Ja, jeg veit.)
Stamy Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Takk! Er DRIT lei cheatere nå! Vi har hatt 1 som har herjet i dag og, og han har vært der flere ganger
Stamy Skrevet 17. september 2008 Forfatter Skrevet 17. september 2008 Takk skal dere ha. Endelig har eg noen å kontakte! Håper dere også ansetter flere admins som aktive. Så vi får det best mulig på serveren (:
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Det kommer nok fler, da det kommer fler servere om veldig(!) kort tid.
vegaengh Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Vi driver å rekrutterer flere admins. Jeg har blant annet mottatt søknaden din også. Siste halvåret har vi blitt 4 nye admins, men hatt ett frafall. Men vi er ennå ikke i mål med antall admins vi ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå