Rest1peace Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Herregud... Grafikken suger, og min XPS sliter med å kjøre det glatt? Har jo 8600gt og 4gb ram, grafikken er jo ikke bedre enn wow og det lagger. Spillet et tregt, og interaction med ting og tang henger/lagger. Dårlig oversikt er det og Merkes at du ikke har spill WAR så lenge nei, anyways grafikken er ikke så ille hvis du spiller et par timer er det akkurat som du har spill med den grafikken i flere år. Dessuten er det mindretallet som syntes dette var et dårlig spill, jeg derimot syntes WAR var genialt, det er faktisk gøy i motsetning til wow aoc etc.
MrLuni Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Herregud... Grafikken suger, og min XPS sliter med å kjøre det glatt? Har jo 8600gt og 4gb ram, grafikken er jo ikke bedre enn wow og det lagger. Spillet et tregt, og interaction med ting og tang henger/lagger. Dårlig oversikt er det og Merkes at du ikke har spill WAR så lenge nei, anyways grafikken er ikke så ille hvis du spiller et par timer er det akkurat som du har spill med den grafikken i flere år. Dessuten er det mindretallet som syntes dette var et dårlig spill, jeg derimot syntes WAR var genialt, det er faktisk gøy i motsetning til wow aoc etc. Burde jo vare et lett spill å dra med XPS, men neida. Lagging på topp
Awsm Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) Da tror jeg det er pcn din som er problemet, ikke spillet, for jeg drar spillet på maks med 2 gig ram mindre, uten lag Endret 25. september 2008 av Frozt
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt.
MrLuni Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt. Er vell ett liiiiiite hakk bedre enn wow på character messig forhold. Jeg drar jo AOC bedre enn dette spillet. Får spille det ei stund for å se om det biter på meg
Bulletus Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Fatter ikke hvorfor noen sutrer på grafikken, den er jo knall- har folk husket sette alt på maks ? Grafikken er helmaks til sjangeren.
HappyHerb Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt. Tja, her må jeg si meg enig med MrSmile, grafikken er utrolig dårlig og jeg kjører alt på maks. Wow har faktisk bedre grafikk. ..og nei, det er ikke noe feil med synet eller maskinen min
Awsm Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt. Tja, her må jeg si meg enig med MrSmile, grafikken er utrolig dårlig og jeg kjører alt på maks. Wow har faktisk bedre grafikk. ..og nei, det er ikke noe feil med synet eller maskinen min Random spot jeg sprang forbi mens jeg leste innleggene deres Må si WAR slår wow bigtime Endret 25. september 2008 av Frozt
Bulletus Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt. Tja, her må jeg si meg enig med MrSmile, grafikken er utrolig dårlig og jeg kjører alt på maks. Wow har faktisk bedre grafikk. ..og nei, det er ikke noe feil med synet eller maskinen min Hvordan kan du si at WoW har bedre grafikk ? Vil gjerne høre en begrunnelse om dette.
MrLuni Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt. Tja, her må jeg si meg enig med MrSmile, grafikken er utrolig dårlig og jeg kjører alt på maks. Wow har faktisk bedre grafikk. ..og nei, det er ikke noe feil med synet eller maskinen min Random spot jeg sprang forbi mens jeg leste innleggene deres Må si WAR slår wow bigtime Vann virker som det enkleste å lage "pen" grafikk av. Resten er ikke noe bedre enn wow. WoW har foresten mye skarpere farger penere grafikk. Syns jeg da.. På WAR så ser det ut som spillet prøver å ha bedre grafikk enn grafikkmotoren klarer.
Bulletus Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) WoW slår altså dette ? Er meg en gåte,,,,Men gjetter at øyeeplene til folk er forskjellig utviklet.Døm selv,,,, Endret 25. september 2008 av Bulletus
Akrabra Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Syns det er temmelig likt mellom warhammer og Wow egentlig:) + grafikken betyr intet mot et godt gameplay:)
MrLuni Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Syns det er temmelig likt mellom warhammer og Wow egentlig:) + grafikken betyr intet mot et godt gameplay:) Ja det er gameplayet som teller. Håper dei fixer alle bugsa som "jeg" ser. Mye grafikk messige bugs that is
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) Spillet er en uke gammelt. Forventer du at alt skal være fikset i spillet nå? Selvfølgelig vil de fikse bugs, men gi de nå tid. All MMO har bugs i starten, så det at du klager over mye bugs er jo helt latterlig. Hvis spillet fortsatt har like mye bugs om noen måneder, da kan jeg skjønne klagingen. Spilt noen andre MMO fra start? Var de bug fri? Legger til en liten smiley, jeg. Endret 25. september 2008 av medlem-105082
Akrabra Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Spillet er en uke gammelt. Forventer du at alt skal være fikset i spillet nå? Selvfølgelig vil de fikse bugs, men gi de nå tid. All MMO har bugs i starten, så det at du klager over mye bugs er jo helt latterlig. Hvis spillet fortsatt har like mye bugs om noen måneder, da kan jeg skjønne klagingen. Spilt noen andre MMO fra start? Var de bug fri? Legger til en liten smiley, jeg. vet du hva? den smileyen gjorde meg bare happy. takk for at du revurderte det:D
HappyHerb Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt. Tja, her må jeg si meg enig med MrSmile, grafikken er utrolig dårlig og jeg kjører alt på maks. Wow har faktisk bedre grafikk. ..og nei, det er ikke noe feil med synet eller maskinen min Hvordan kan du si at WoW har bedre grafikk ? Vil gjerne høre en begrunnelse om dette. Jeg mener at WOW grafisk sett er bedre utført. Når jeg vurderer grafikk så går det ikke på hvor høy tekstur oppløsning et spill har, men hvordan de har implementert / gjemmomført den grafiske stilen de har valgt å bruke. Personlig så synes jeg WAR grafikken er "dårlig" utført og liker den derfor ikke noe nevneverdig. Siden WAR på mange måter har veldig lik grafikkstil som WOW, så er det naturlig å sammenligne de to spillene, og der mener jeg WOW kommer best ut. Uansett, så blir det vell en smaksak om hva man liker best EDIT: Spillet ser akkurat likedan ut som screengrabs som er postet i denne tråden på min maskin også, og beklager så mye, men jeg synes det ser crappy ut. Endret 25. september 2008 av HappyHerb
Bulletus Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) Nå er ikke 8600GT noe toppkort heller. Og dessuten er grafikken bedre enn WoW. Få deg noen briller, gutt. Tja, her må jeg si meg enig med MrSmile, grafikken er utrolig dårlig og jeg kjører alt på maks. Wow har faktisk bedre grafikk. ..og nei, det er ikke noe feil med synet eller maskinen min Hvordan kan du si at WoW har bedre grafikk ? Vil gjerne høre en begrunnelse om dette. Jeg mener at WOW grafisk sett er bedre utført. Når jeg vurderer grafikk så går det ikke på hvor høy tekstur oppløsning et spill har, men hvordan de har implementert / gjemmomført den grafiske stilen de har valgt å bruke. Personlig så synes jeg WAR grafikken er "dårlig" utført og liker den derfor ikke noe nevneverdig. Siden WAR på mange måter har veldig lik grafikkstil som WOW, så er det naturlig å sammenligne de to spillene, og der mener jeg WOW kommer best ut. Uansett, så blir det vell en smaksak om hva man liker best EDIT: Spillet ser akkurat likedan ut som screengrabs som er postet i denne tråden på min maskin også, og beklager så mye, men jeg synes det ser crappy ut. Ok, smaken er som baken. Synes WoW grafikken er kjedelig, statisk,elendig og barnslig i forhold til warhammer. Istedet for den generiske og platte grafikken som er i WoW, har vi heller en levende verden i Warhammer. Mulig du liker ting "renere" og sterilt. Endret 25. september 2008 av Bulletus
Oxygen 07-12 Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Kommer PvE sterkere tilbake i dette spillet?
Carlgutt Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Har ikke gudde å lese alt av innlegg så det kan godt være at noen har tatt opp dette før men, men. Ok så spørsmålet mitt er egentlig bare er Warhammer et nytt friskt pust i forholdt til wow? Et spill som kan slå wow? får man den "Bare må spille" følelsen og trangen til å utforske en ny og ukjent verden? Vet dere sikkert er lei av alle som sammenligner det med wow, sånn som det var med AoC. Men ville satt pris på om noen skrev hva som var bedre og eventuelt dårligere med det en wow, hvordan dere tror det kommer til å gå i fremtiden osv.
Zappy Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Har ikke gudde å lese alt av innlegg så det kan godt være at noen har tatt opp dette før men, men. Ok så spørsmålet mitt er egentlig bare er Warhammer et nytt friskt pust i forholdt til wow? Et spill som kan slå wow? får man den "Bare må spille" følelsen og trangen til å utforske en ny og ukjent verden? Vet dere sikkert er lei av alle som sammenligner det med wow, sånn som det var med AoC. Men ville satt pris på om noen skrev hva som var bedre og eventuelt dårligere med det en wow, hvordan dere tror det kommer til å gå i fremtiden osv. WAR er akkurat det. Et veldig friskt pust i forhold til wow. Om du leser rundomt på forumet, så er det veldig mange som har det langt gøyere i WAR enn i Wow. Det er mindre fokus på grind, og mer fokus på gøy. Om det kan slå wow? For min del har det allerede slått wow på alle punkter, men om du tenker på salgstall så kan man jo si at de er godt på veg. WAR solgte 500k exemplarer på en uke. Wow solgte 500k på 2 måneder. Det eneste dette betyr er jo selvfølgelig at wow har gjordt markedet uendelig mye større de siste årene. Men imponerende er det uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå