Gå til innhold

mini undersøkelse - wow vaner TA TESTEN! :)


Anbefalte innlegg

Fikk en skoleoppgave der vi skulle lage en undersøkelse om vaner.

Vær så snill å ta testen, den er anonym :)

 

Hvor gammel er du?

Gutt/jente?

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag?

Spiller du noen andre spill?

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter?

Føler du at du spiller for mye?

Hvorfor spiller du WoW?

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg?

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt?

 

MIN - eksempel

 

Hvor gammel er du? 16

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 5-6

Spiller du noen andre spill? Sjeldent, noe CS med venner.

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei, kanskje småting som romrydding etc.

Føler du at du spiller for mye? Ja, av og til.

Hvorfor spiller du WoW? Det er underholdende og spennende og se hvordan karakteren din utvikler seg og blir bedre (enn andre). "Måter" nye mennesker som man blir kjent med på en annen måte. (guild, teamspeak)

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Veldig stor.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Man får over tiden bedre engelsk kunnskaper og man lærer litt om gruppearbeid i raids etc.

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du? - 27

Gutt/jente? - Mann

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? - gjennomsnitt? 2-3, noen dager mer, noen mindre.

Spiller du noen andre spill? - nja. litt: COD4 på PS3.

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? - Nei

Føler du at du spiller for mye? - nei

Hvorfor spiller du WoW? - fordi det er gøy. sosialt når halve jobben spiller også.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? - omtrent like mye som TV titting i det daglige. (ikke inkludert film)

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? - Tja, de negative fordommene mot WoW er som vanlig sterkt oppblåste i forhold til kundegruppen og antallet alvorlige hendelser. Man kan lære lederegenskaper, engelsk kunnskapen blir forhåpentligvis bedre dersom man er i ett litt mer modent guild. Man kan lære samarbeid men det er helt opp til deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Hvor gammel er du? 21

Gutt/jente? Jente

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 0-8 timer

Spiller du noen andre spill? Noe på xbox 360 (rock band, halo os.v.)

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei, rydding bare ;)

Føler du at du spiller for mye? Nei

Hvorfor spiller du WoW? Det er underholdende, jeg holder kontakt med venner jeg ikke ville sett så mye i hverdagen. Jeg føler at jeg får gjort noe nyttig enn å bare sitte foran tv'en og stirre på den.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Slik som det meste annet av film/tv, men foretrekker wow

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Det kreves engelsk kunnskap for å skjønne spillt, og man utvikler derfor dette. Man lærer å samarbeide med folk man ikke er i nærheten av og ikke kan vise på samme måten. Man lærer seg å tenkte hvordan ting skal utføres, man lærer seg verdien av ting og hvordan man skal spare og best mulig få utbytte av det man har.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

17

Gutt/jente?

Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag?

maks en, dog alt fra ingenting til døgnet rundt i helgene (etter hva jeg føler for den helgen) Flest helger med mye spilling

Spiller du noen andre spill?

Call of duty 4 på konkurransenivå (fancy ord)

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter?

Litt foran venner i helgen, men til liten grad.

Føler du at du spiller for mye?

Ikke i det hele tatt.

Hvorfor spiller du WoW?

Fordi det er et artig spill med variert innhold.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg?

Veldig stor

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt?

Kommer ikke på i farten, oppdaterer senere.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 31

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? ca 2-3

Spiller du noen andre spill? Nei

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei, aldri!

Føler du at du spiller for mye? Nei

Hvorfor spiller du WoW? Det er god tidtøyte og atskillig mere givende en diverse programmer av typen dokusåpe, reality-tv og danseoppvisninger på TV

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Middels

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt?Man lærer seg engelsk ganske godt, man lærer å måtte tenke strategi/taktikk og man får god konsentrasjonsevne av å måtte fokusere 100% på en oppgave selv om det kan skje uventede ting og da må man holde konsentrasjonen oppe og fokusere på det opprinnelige målet eller eventuelt vurdere om den oppståtte situasjonen bør ha høyere prioritet.

 

Et lite tips til deg:

Ikke bruk ord som "raids" etc i oppgaven du skal levere inn uten at du beskriver nøye hva et raid er; f.eks. noe slik "Et såkalt raid er en gruppe bestående av opp til 40 spillere som slår seg sammen og samarbeider om en oppgave som er for vanskelig å løse enkeltvis eller som en mindre gruppe"

 

En god tommelfingerregel er at man skal tenke at den som skal lese oppgaven ikke kan noen ting om emnet, og alle ord og begrep som er bundet til emnet må forklares nøye.

Endret av Myx
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 17

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 2-3

Spiller du noen andre spill? TF2. Litt CSS og litt Warcraft TFT når jeg er lei av WoW

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei. Men små ting, som f.eks. middag - så venter jeg til jeg er ferdig med det jeg holder på med. Dette gjelder også arbeid - siden jeg er min egen sjef(Avløyser). Men det går aldri mer enn en halv time.

Føler du at du spiller for mye? Nei. Kunne godt spilt mer, men er så lite kjentsfolk som spiller.

Hvorfor spiller du WoW? Fordi det er et fantastisk spill som forandret hele spill verden. Har også alltid elsker Warcraft loren, så det var ikke noe problem å starte med WoW.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Jeg spiller som regel WoW for å ha noe å gjere på. Man blir fort lei av å se igjennom de samme favorittsidene eller spille TF2/CSS-mapene om og om igjen. Men er underholdningsverdien av WoW er veldig stor, for meg. Har en Alliance t-skjorte som er veldig epic å gå med på skulen, siden mine medelever også spiller wow.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Ja. Var faktisk en av de "anti"-WoW folka for et par år tilbake. Jeg spilte Guild Wars og var veldig fornøyd. Jeg har alltid sagt at WoW er litt for stort. Men det er det faktisk ikke. Man trenger jo ikke sitt å se på mens en karakter springer i fra Xroads til orgrimmar. Men, positivt med wow; Man lærer seg engelsk og får brukt den daglig isteden for å skrive engelsk en gang på eksamen årlig. Man lærer seg å formulere seg på bedre og forskjellige måter. Man må holde seg høflig for å ikke bli stemplet som "noob" av alle noobsa. Viss man raider må man kunne kommunisere med andre spillere i fra en annen kultur enn sin egen. Man får oftes et par gode venner igjennom et spill som WoW.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 15

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 0-2

Spiller du noen andre spill? Company of Heroes, Commandos II og Total War, pluss ymse andre RTS-spill.

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Aldri. Andre spill derimot...

Føler du at du spiller for mye? Nei.

Hvorfor spiller du WoW? Fordi det er gøy.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Sånn passe.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Mye. Godt miljø, masse hyggelige folk, godt samarbeid.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 25

Gutt/jente? gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 0-3hverdag, 0-5 helg

Spiller du noen andre spill? CoD4, SupCom: FA, og ellers nye spill

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Av og til

Føler du at du spiller for mye? For mye wow ja, ikke spilling generelt

Hvorfor spiller du WoW? Pga. folkene som spiller det

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? 30% av gangene: 1, ellers 6 (skala 1-10). Ny god patch med nye abilites/talenter = 10!

 

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Folkene som du blir kjent med og engelsken du får brukt muntlig over VT. Alltid noe nytt man kan glede seg, selv om dette kan ta årevis som fra tbc til wotlk.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 18

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 0-5t

Spiller du noen andre spill? Nei

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei

Føler du at du spiller for mye? Nei

Hvorfor spiller du WoW? Var forelsket sidenr release og har nesten spilt det helt til nå, spillet er morsomt og blir aldri gammelt.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Stor

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Som sakt så får du trent engelsken din, samt at man må tenke logisk.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 18

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 2-3. varierer. noen ganger mer, andre mindre

Spiller du noen andre spill? ja, spiller Xbox 360

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? nei, noen ting som ikkje er så viktig kan hende.

Føler du at du spiller for mye? nei

Hvorfor spiller du WoW? fordi det er gøy! altid noe og gjøre, og kjekt og spille med andre.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? stor, på lik linjs esom med filmer og andre underholdnings ting.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Mye positivt, man blir flinkere i engelsk, blir kjent med nye folk, og ellers positivt viss du trives med det.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? Jeg er 19

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? Sikkert under 1 time. Noen dager spiller jeg flere timer og andre ingeting.

Spiller du noen andre spill? Nei

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei

Føler du at du spiller for mye? Nei

Hvorfor spiller du WoW? Fordi det er veldig artig.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Ganske stor, men ikke like stor som film og serier.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Negative fordommer er nesten aldri positivt(man skal ikke generalisere)

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 15

Gutt/jente?: gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag?: 0-12t

Spiller du noen andre spill?: CS, BF og noen fler

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter?: aldri

Føler du at du spiller for mye?: nei

Hvorfor spiller du WoW?: fordi venner spiller det, og fordi det er gøy

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg?: det varierer

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt?: man blir bedere i engelsk, og lærer og samarbeide og sånt

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 20

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? Vanskelig og si, kommer an på om jeg skal gjøre noe i lamme venner/familie den dagen, så det kan være alt fra en rask halvtimers BG tur til 14 timer

Spiller du noen andre spill? Tja, BF2 av og til, GTA4 men det er vel det

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei, har satt meg en regel som er at UANSETT hva jeg har planlagt, in-game, så driter jeg i det vist jeg får et RL tilbud, har latt være og raide BT flere ganger enda jeg har signet meg opp. Har til og med fake DC i raid utallige ganger fordi jeg har blitt spurt om og dra på fest/kino o.l.

Føler du at du spiller for mye?Til tider, men det er som regel vist jeg har sittet en hel dag og gamet.

Hvorfor spiller du WoW? Fordi jeg elsker Raiding og PvP, blir forferdelig lei til tider, men lysten kommer raskt tilbake.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Ganske stor, gamer heller framfor og se på TV.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Ja, man blir god i engelsk, man har det moro når man spiller det, og jeg har klart og holde kontakt med en venn fra en annen by pga WoW, er ikke sikkert vi hadde vært like gode venner enda vist vi ikke hadde pratet over skype samtidig som vi gamer hver dag.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 19

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 4-6

Spiller du noen andre spill? Noe mass effect, noe battlefield 2 og noe Neverwinter nights 2

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter?Nei, aldri

Føler du at du spiller for mye? Litt for mye :p

Hvorfor spiller du WoW? Jeg syntes det er underholdende

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Høy, men en god film slår wow

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Du lærer deg bedre engelsk. Du lærer å snakke med mennesker, åsen du skal oppføre deg. Du lærer sammarbeid. Og for de som ikke har penger eller jobb til å være ute med venner så mye så kan wow være ganske soaialt (hvis du velger å snakke mye med folk oc).

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 20

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 0-2

Spiller du noen andre spill? Nhl 09, COD 4, FIFA på x360

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei

Føler du at du spiller for mye? Nei

Hvorfor spiller du WoW? Tidsfordriv

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Ikke alt for mye, men bedre enn å glo inn i tvn eller veggen.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Snakke med mine kompisser som desverre er fortapt inn i wow.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?19

Gutt/jente?Gutt/Mann

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag?0-24, blir veldig mye i enkelte helger. Mye skyldes Drøm.

Spiller du noen andre spill?Ja, kan nevne et fåtall .. GTA IV, Battlefield 2/1942/Vietnam. Mario Kart, Super Smash Bros, Super Mario Galaxy ... Army of Two .. diverse strategi.

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Ikke ofte, det hender. Men da skal det være en veldig god grunn. Kjedsomhet etc.

Føler du at du spiller for mye? Tja, innimellom, men det går fort over, da jeg vet hvor mange andre som er verre ...

Hvorfor spiller du WoW? Miljøet, uten Drøm, hadde WoW vært nedstøvet lenge allerede ...

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg?Wow i seg selv har liten underholdningsverdi, personene jeg spiller med har helt klart mest med underholdningen i WoW å gjøre.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt?Man blir bedre i engelsk, det er et faktum, noe annet, nei ...

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 20

Gutt/jente? Gutt (I'm a man inside)

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 2-3 Maks

Spiller du noen andre spill? Kabal

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei

Føler du at du spiller for mye? Nei, spiller når jeg kjeder meg

Hvorfor spiller du WoW? Look above

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? På en skala fra 1-10, rundt 7

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Vel, bruttern er best i klassen i engelsk...ikke fordi han er nerd, men fordi han spiller WoW. Tja

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 18

Gutt/jente? Gutt

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? Varierer veldig, 2-3 kanskje.

Spiller du noen andre spill? Ja, TF2, Eve Online, GW, DM, Netstorm, GMod, Fable og UT.

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Nei.

Føler du at du spiller for mye? Nei.

Hvorfor spiller du WoW? For å ha noe å gjøre :p Har ikke alltid lyst til å stikke ut til venner etter jobben, er ganske avslappende og morro.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Middels, tipper underholdningsverdien stiger når WLK kommer :p

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Jepp, tidsfordriv :D

Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 17.

Gutt/jente? Gutt.

Hvor mange timer spiller du i gjennomsnitt WoW hver dag? 18.

Spiller du noen andre spill? Ja, Pony Adventures og Barbie.

Lar du WoW gå foran familie, venner og arbeid/aktiviteter? Ja, WoW må ha første prioritet.

Føler du at du spiller for mye? Nei, jeg føler jeg spiller litt lite, får nesten ikke gjort noe av det jeg skal in-game.

Hvorfor spiller du WoW? Fordi jeg må løse problemer i Azeroth og Outlands.

Hvor stor underholdningsverdi har WoW for deg? Jeg syns det er veldig underholdende, men noen ganger litt farlig.

Mange har sikkert negative fordommer mot WoW, men er det noe positivt? Nei, så absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...