Gå til innhold

Mortal vs Darkfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom tilfeldig over disse 2 spillene, darkfall kom jeg over for noen månder siden, men vekket kjempe interrese da det hele gir mye større frihet en man er vandt med i mmo... i første øyekast virket det nesten litt Ultima Onlie aktig.

så for bare noen få dager siden leste jeg litt videre om DF og så en link om Mortal, linken var egentlig et foruminnlegg med samme overskrift som min post, og jeg ble veldig interresert i hva som ble skrevet og sagt om mortal...

er f.eks nesten samme system som i DF, også veldig likt UO, det som da faktisk var litt vittig var jo at mye av staffen til Mortal er gutta som har drevet UO i ganske mange år, ( hvis jeg skjønte det hele riktig da)

noen andre som har lest og hørt om disse spillene og som tror de kommer til å spille når de kommer ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har aldri hørt om Mortal så jeg leste litt om det. hørtes bra ut. men det er ikke mye de har. f.eks bilder filmer og tekst om alle rasene. uansett vil jeg holde meg til darkfall. det føles at det er mye mer å gjøre der. bli wanted, pirat, båter, 10000 spillere på en server. 100% skill. og alle rasene. Men mortal høres bra ut også. men jeg holder meg til darkfall.

Skrevet

det som er jeg synes virker veldig spennende med mortal og som kanskje trekker meg litt mer, er at de kommer til å kjøre unreal 3 motoren.. og grafikken på Darkfall virker litt shabby, så noen video'er på youtube, virker veldig kantete... men igjen er sikkert bedre når det blir ferdig. er enig om at alle aspektene ved DF er veldig spennende, som f.eks pirat delen og sånn... de sier jo at mortal blir minst like åpent skill messig og sånn, om ikke mer.

Skrevet

en annen ting jeg vil adde til er at de har planer om et kult system når det gjelder "unike monster"; det finnes bare en av hver, og bare en, når det dør så dør det, ingen respawn, ingen weekly raid av "monster boss" som onyxia :p er man først til å drepe monsteret så kan man liksom høste æren av å faktisk ha drept det, og liksom ikke bare være en av 100.000 som har drept monsteret... virker sinnsykt kult spørr du meg :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...