mariusgh Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 hei, jeg har en bærbar fujitsu simens amilo pc med vista på og msn min klikker hele tiden, jeg har prøvd å avinnstalere og innstalere msn på nytt men det klikker bare hele tiden. jeg får frem beskjeden: Windows live messenger har sluttet å virke Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig. jeg har prøvd det meste som sagt, men ingenting fungerer... jeg har prøvd norsk og engelsk versjon, jeg har prøvd en eldre versjon, ja det meste, men det skjer hver gang! jeg er svært avhengig av å ha msn, så hvis jeg kunne fått hjelp så fort som mulig så hadde jeg satt pris på det tusen takk på forhånd !
super_1990 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Har du skjekka pcen din for Virus, spyware etc? siden du er veldig avhenging av msn, så kan jeg anbefale deg å laste ned aMSN i mellomtiden, fungerer på akkuratt samme måte som MSN, bare at det er opensoure program, og ser litt anderledes ut. aMSN download link
mariusgh Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 ja, jeg har sjekka med virus men har ikke noen :S dette problemet skjer 1 gang i uka kanskje også funker det innimellom, skjønner ingenting, har googla etter problemet i mange timer uten å finne noe :S
Rosh Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 kan ingen hjelpe meg ?!?!? *Bump* Flere med samme problem.... MEGET irriterende må jeg si :s prøvd utrolig mange ting, trenger nye tips:<
Dumrian Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Prøvd Beta versjonen av den nyeste Messenger? http://download.live.com/messenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå