Gå til innhold

OMG Mercenaries 2 seriøst glitcha!


ATI vs GeForce

Anbefalte innlegg

SPOILER!!!!

 

Hadde nettopp fått oppdraget om å gå til china eller US, plutselig poppa det opp 8 achivements samtidig. Wtf tenkte jeg og gikk inn poå achivments menyen. Der hadde jeg blant annet fått Completed Mecenaries 2 achivementen. Like whut? I tillegg hadde jeg fått alle tre co-op achivementene som tilsammen er verdt 150G. Har bare spillt offline på merc 2, skjelden vært connected til LIVE.

 

Visste dette spillet var bugga 2k, men dette tok virkelig kaka :D Har jo bare completed 58% ifølge progress infoen, og har endå ikke drept solano...

 

Noen som har det slikt? Har allerde 30/40 achivements. Hadde bare 20 rett før spillet slo seg vrang og spytta achivements i trynet på meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en kompis å spille med, så mener jeg det er verdt pengene. Et spill som er morsomt å spille sammen med en kompis.

Det samme skjedde også med meg på skate. Hadde rundt 400 i gamerscore på det. Så frøs boksen, så slo jeg den på igjen. Og da hadde jeg fått alle achievementene, og 1000/1000 :p

Det som faktisk var litt synd var at det ikke var like morsomt å spille etter det. Men jeg var så og si ferdig. Men det var ingenting som gjorde at jeg spilte så mye multiplayer.

Litt synd :p

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Jeg mener det er verdt pengene! Synes det faktisk er mye bedre enn battlefield som mange mener er veldig bra.Enig med downsattack at det er morsomst sammen med en kompis, men er ganske kult alene også.

Hvis du spiller mye live og har en del på vennelista, er det altid noen som spiller Merc2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...