Gå til innhold

Beste Naruto episode, ever?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si, de fleste ser ut til å ha favorittepisoder med store episke kamper. Jeg selv liker litt mere rolig episode hvor historien får tid til å puste og man virkelig kommer inn i karakterene. Episodene mellom 51-55 er virkelig et bra eksempel på det. Når Jiraya trener Naruto

 

Ellers er episoden når Itachi kommer tilbake episk (82elns), spessielt når man vet hvorfor han kom tilbake :p (manga spoiler)

Lenke til kommentar
*den nye casshern O.O....!!*

 

avatar/signaturen min; geass. hvis ikke du har sett den så google "eclipse production" og last ned R2 trun 25. episk kamp, og... vel du kan ikke se hvor dype charene er, MEN du ser zero requiem som ikke akkurat for lelouch til å virke shallow.

Hva gjør den kampen mer episk enn feks Naruto vs Sasuke? Hva gjør Lelouch og Suzaku til dypere karakterer enn Orochimaru og Itachi?

 

Du bør ha en god forklaring på dette. Vist ikke går jeg ut ifra att du hater Naruto og at utsagnene dine er rent fanboy bullshit. Om du ikke liker Naruto( noe som du ikke gjør mtp svarene dine i denne tråden) kan du ikke samenligne karakterer og kamper(fra Naruto) mot en serie du elsker. Det blir bare ikke objektivt nok.

Lenke til kommentar

Naruto har ganske så gode og dype karakterer, skulle gjerne sett mer slikt som Kakashi Gaiden for å få bedre bakgrunn på folk, men det er absolutt ikke dårlige karakterer.

 

Ser heller ikke noe problem med kampene, de er ikke (enda) like ille som DBZ/Ichigo powerups eller Bleach sine "springe mot hverandre og en dør"-avslutninger. Finnes mange goder kamper i Naruto.

Lenke til kommentar
Hva gjør den kampen mer episk enn feks Naruto vs Sasuke? Hva gjør Lelouch og Suzaku til dypere karakterer enn Orochimaru og Itachi?

 

kan nok svare langt på det antar jeg, men orker ikke atm

 

-

naruto vs susuke er 2 folk med dårlig animationer og... ja. britania vs kuroi ni kishidan kampen på slutten hadde liek... flere 100 000 folk, det var ikke noe nærbilde på ansikt med sånne streker i bakgrunnen og andre lame slow-mo effekter.

 

orochimaru vil ha... masse triks??XD (eller som de kalles i naruto; ritualer.) itachi vil vite hvor sterk han er. kaller du det bra og orginal motivasjon? orochimaru er ikke så ille, men han er likevel ikke dyp, vi vet så og si ikke noe om han. lelocuh derimot er orginal n shit. måten han snakker (han bruker waga 17x/ep og får det til å virke normaltO.o), sånne små detaljer som får han til å virke menneskelig selv om han er veldig kaldblodig. (f.eks etter han dreper closvis, og tenker tilbake holder han på å kaste opp, mens hvis det hadde vist første gang orochimaru drepte noen kan jeg vedde på at han ville vært like kald som nå. eller f.eks det med at han oppfører seg anderledes når nunnaly er der, når folk fra skolen er der, når han er zero og når han blir keiser. og lelouch blir opprørt når han dreper faren til shali, og det viser liek.. at han slår badekaret:P og du ser han gråter når han dreper euphie. og han blir sånn... gal, når nunnaly dør.) @itachi; O.o... han er jo mest uoriginale og defaulte skurken som fins!XD du burde kunne skjønne det av deg selv=Þ + orker ikke skrive mer...=(

Lenke til kommentar
spoil:P

 

 

Senere kommer en Itachi vs Sasuke kamp, der Itachi later som han vil ta øynene til Sasuke for å ikke bli blind. Sasuke hater Itachi og prøver å drepe han.

 

Itachi dør til slutt i kampen, og vi får vite at Itachi jobbet hemmelig(bare 4th hokage + elders visste om det) for Konoha for å spionere på Uchiha klanen i mange år. For å forhindre enda et blodbad blir Itachi nødt til å utslette hele Uchiha klanen, men klarer ikke drepe broren hans. Så han finner opp en løgn til Sasuke om at han ville bli sterkere, og motiverer Sasuke om at hvis han vil bli sterkere så må han bla bla bla..

 

Itachi ber 4th hokage + elders om å ikke drepe Sasuke, de godtar det. Derimot når hokagen dør så kommer Itachi(sammens med Kisame som tror de leter etter Naruto) tilbake til landsbyen for å vise at han enda lever for å hindre at de dreper Sasuke. Ingen verken i Akatsuki eller noen andre enn elders vet at Itachi er egentlig snill som en pus.

 

Itachi fortsetter å spille ond for resten av verden helt fram til hans død vs Sasuke, han prøvde aldri å drepe Sasuke i den kampen, men ville gjøre han sterkere, samt at han fjernet Orochimaru som hadde infisert kroppen til Sasuke.

 

Ellers så hadde Itachi i barndommen overført krefter til Sasuke uten at han visste det, og rett før han døde så gjorde han det for en siste gang.

 

Mange gode sider om mangaen fra dette, ganske fancy når man tenker over det, lots of win.

 

 

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Altså, om du skal kritisere noe er det viktig å ha god kunskap om det du kritiserer, noe som du tydligvis ikke har. Du gikk rett i fella å begynte å kritisere karakterer som du overhodet ikke vet ett snøv om. Når det er sagt har du til gode å forklare hva som gjør att kampene i Naruto ikke er episke.

Lenke til kommentar
spoil:P

 

 

Senere kommer en Itachi vs Sasuke kamp, der Itachi later som han vil ta øynene til Sasuke for å ikke bli blind. Sasuke hater Itachi og prøver å drepe han.

 

Itachi dør til slutt i kampen, og vi får vite at Itachi jobbet hemmelig(bare 4th hokage + elders visste om det) for Konoha for å spionere på Uchiha klanen i mange år. For å forhindre enda et blodbad blir Itachi nødt til å utslette hele Uchiha klanen, men klarer ikke drepe broren hans. Så han finner opp en løgn til Sasuke om at han ville bli sterkere, og motiverer Sasuke om at hvis han vil bli sterkere så må han bla bla bla..

 

Itachi ber 4th hokage + elders om å ikke drepe Sasuke, de godtar det. Derimot når hokagen dør så kommer Itachi(sammens med Kisame som tror de leter etter Naruto) tilbake til landsbyen for å vise at han enda lever for å hindre at de dreper Sasuke. Ingen verken i Akatsuki eller noen andre enn elders vet at Itachi er egentlig snill som en pus.

 

Itachi fortsetter å spille ond for resten av verden helt fram til hans død vs Sasuke, han prøvde aldri å drepe Sasuke i den kampen, men ville gjøre han sterkere, samt at han fjernet Orochimaru som hadde infisert kroppen til Sasuke.

 

Ellers så hadde Itachi i barndommen overført krefter til Sasuke uten at han visste det, og rett før han døde så gjorde han det for en siste gang.

 

Mange gode sider om mangaen fra dette, ganske fancy når man tenker over det, lots of win.

 

 

 

mye bedre enn itachien jeg er vant medXD! (selv om det virker forced og veldig etter-tanke-ish:P men men, har ikke lest mangaen, kan hende det er bra utført)

 

@L: du leste ikke innlegget mitt, gjorde du?

Lenke til kommentar
@L: du leste ikke innlegget mitt, gjorde du?

Grundig. Du kan skryte så mye du vil av Geass, men det gjør ikke Naruto til en dårligere serie. Den biten av innlegget ditt hvor du kritiserte karakterene i Naruto viste jo seg å vere bullshit med tanke på at du ikke viste noe om dem. Dermed blir innlegget ditt totalt meningsløst.

 

Så din forklaring på att Naruto ikke har episke kamper er at:

naruto vs susuke er 2 folk med dårlig animationer
?
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg foretrekker å være litt.. On topic. :]

Jeg orker ikke å si hvilken episode som er best, men jeg vil heller si hva slags historier/missions/scener som er de beste i mine øyner.

- Zabuza sin død. Gud, hvor mye jeg digget han. Synd at han døde så altfor kjapt.

- Tilbakeblikkene på Gaara sin barndom.

- Den 3. Hokage sin begravelse.

- Kampen mellom Chiyo, Sakura og Sasori. Dritkul!

- Gaara sin gjenoppstandelse, for å si det slik. Den episoden er nesten på topp når det gjelder hvor mye frysninger jeg har hatt i løpet av en episode.

- Når Gaara, Temari og Kankuro kommer som assisstanse mot "Sound of Four" kampene.

- Første gangen når vi får se Kakashi sine evner og hans hurtighet.

 

Jah.. Det er mulig jeg redigerer denne senere, men for nå, så er dette noen av høydepunktene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...