Gå til innhold

Problemer med en ny HTC touch


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kan hende at jeg poster i feil underforum, men er vel noen mod som endrer på det :)

 

Historien har seg slik at jeg kjøpte en HTC touch pro ifra Netshop.

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106665

Fikk den idag, så prøvde jeg med simkortet mitt å til min store skrekk fungerte ikke det.

 

Fikk feilmelding om at den ikke fant sim-kortet, selv om jeg tastet pin-kode først.

Så testet jeg med dama sitt simkort, da virket den. Da tenkte jeg at det var noe muffins med simkortet mitt så jeg testet det på telefonen hennes, da virket sim-kortet mitt.

 

Noen som har peiling på hva det kan være?

Endret av Disturbed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Du skal ha et forferdelig gammelt SIM-kort om det er voltstyrken som skaper problemet. Men det kan være mange årsaker. F. eks. kan SIM-kortet være slitt og HTC touch pro litt kresen.

 

Det enkleste er om du har telenor eller netcom å stikke innom en forhandler og forklare problemet. De bør klare å fikse et fungerende SIM-kort der og da. Har du en mindre operatør får du kontakte kundeservice, forklare problemet og be om et nytt SIM kort, evt. om det er kjente problemer med deres SIM-kort og telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...