Gå til innhold

Fototreff i Østfold - Søndag 5 Oktober, PÅMELDING!

Bjørnli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er, i likhet med Dewil, fra Mosseområdet...vi er faktisk oppvokst i samme kommune.

Ikke umulig jeg slenger meg med på denne, må sjekke om jeg har fri først :p

Skrevet

Man ser det fra Fredrikstadbrua iallefall, finner noen ikke frem så er mitt nr 41 84 89 88 så kan man prøve å forklare :p (har ikke mulighet til å ringe ut eller noe jeg, bare motta telefoner)

Skrevet

Da kan jeg bekrefte at jeg blir med.

Hvis noen fra Oslo-benken kan tenke seg å være med, så kan jeg hente de på togstasjonen, og de kan sitte på tilbake til Oslo. Det går et tog fra Oslo nøyaktig 13:00, som er i Fredrikstad 14:07 ...

Tom

Skrevet

Ehm, sitter fint i det nå, har ikke fått lønninga denne mnd så kommer meg ingen steder:s har 0kr igjen...

Er nemlig på hvaler og kommer meg ikke noen vei, jeg sier ifra innen kvelden er slutt om jeg kan komme eller ei, jobber som f for å få noen til å kjøre meg til fredrikstad fra hvaler:P

Skrevet

prøver få kontakt med faren min nå, vil på dette treffet men kan bli problemer med å komme meg hjem, som sagt, avgir rapport iløpet av dagen om jeg kommer eller ei, jeg satser på at jeg kommer men vanskelig å si før jeg får kontakt med fattern:P

Skrevet

det var det, kommer meg ikke noen steder imorgen, så beklager alle sammen(neppe noe stort tap uansett:P)

jaja, får håpe jeg får til en annen gang da :(

Skrevet

Det var synd :(

Jeg lurer på selv om jeg kommer eller ikke også, etter at jeg så på værmeldingen.

Det skal bli sikkelig plask-plask i morgen, og jeg er ikke spesielt hypp på å fly ute å ta bilder da :(

Skrevet
Det var synd :(

Jeg lurer på selv om jeg kommer eller ikke også, etter at jeg så på værmeldingen.

Det skal bli sikkelig plask-plask i morgen, og jeg er ikke spesielt hypp på å fly ute å ta bilder da :(

Foreslår vi følger litt med her (og ta en titt ut av vinduet); og tar en status i morgen rundt 12 tiden, før vi bestemmer oss.

Tom

Skrevet

Her på Hvaler er det iallefall helt blå himmel, sol og ikke ett vindkast;) og på yr.no for fredrikstad ser det veldig bra ut for dere, dere får ha det koselig:)

gleder meg til å se bildene ;)

Skrevet

Beklager så mye, men jeg kan ikke komme :(

Dukket plutselig opp noe privat som jeg må få ordnet.

Men vi må få til en annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...