Gå til innhold

Fototreff i Østfold - Søndag 5 Oktober, PÅMELDING!


Bjørnli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn ja, tenkte jeg like gjerne satt i gang noe jeg. Hvis noen ønsker å være med er det bare å henge på!!

 

Skal ut en tur lørdag ettermiddag/kveld 20/09 sammen med en kompis og ta bilder av bilene våre. (jeg har en 1956 mod boble og han som skal være med har en 1969 mustang Fastback) Jeg har plass til en i bilen min. Er mange fine lokasjoner i gangavstand fra Moss tog stasjon. Regner med at det blir rundt i området til stasjonen slik at alle har muligheten til å bli med.

 

Ta gjerne kontakt med meg etter 12.00, sende meg gjerne en sms eller ring meg på hvis dere er interresert. Tenker jeg er ute fra 17.00

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som kjører forbi rygge som kunne plukka meg opp elns?

Pga ekstremt dårlig økonomi i noen mnd kan jeg ikke ta meg råd til tog :/

kan hente deg i rygge jeg. ;) bare send meg en melding eller noe sånt på så kan jeg hente deg. Er i rygge og henter bilen

 

Ahhh, kjipt. Vi Oslo-gutta skal jo også ut på tur i dag. Men jeg joiner LETT en annen gang! :)

Flott å høre det. Blir nok flere anledninger. Kjenner også flere med litt tøffe biler så vi kan få til noe slikt senere også.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er det lov for en glad amatør å bare være med? Det jeg kan bidra med er guiding til en "perle" som ligger kloss opp til Svinesund.

 

Ellers har jeg bare til hensikt å holde kjeft, og heller snappe opp kunnskap.

 

:)

Lenke til kommentar
Er det lov for en glad amatør å bare være med? Det jeg kan bidra med er guiding til en "perle" som ligger kloss opp til Svinesund.

 

Ellers har jeg bare til hensikt å holde kjeft, og heller snappe opp kunnskap.

 

:)

 

tror det er blitt bestemt gamlebyen hvis jeg ikke tar feil..men du kan jo bli med der, er amatør selv og har aldri arrangert noe slikt..

 

Men, når på dagen skal vi møtes i gamlebyen og hvor i gamlebyen skal vi møtes?

Endret av Zaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...