Mr. Fiskum Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hei. Kjøpte nettop Id Pack fra steam. Men har irritert meg over at jeg ikke får spillt Quake III Team Arena over nett, jeg får en eller annen error om noe update, som kommer opp når jeg prøver og connecte til en server. Og det verste er at jeg ikke ser hele teksten hvor det står hva som er feil, men ser ut til at det er noe med en update, har prøvd screenshots, men funka ikke av en eller annen grund. Har også kommet over at jeg må skrive inn en cd-key i noen av spillene som fulgte pakken. Halp anyone? Takker på forrhånd.
Mr. Fiskum Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 (endret) Nå får jeg til og connecte til servere, men så må jeg skrive inn en cd-key som jeg såklart ikke har, har tross allt kjøpt det gjennom steam Edit: Har prøvd det som han her gjorde, fannt cdkeys mappa, men det gikk ikke an å åpne den. Endret 13. september 2008 av Mr. Fiskum
MatsAndreassen Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Inne på steam i my games folderen kan du høyre klikke på spillet ( feks unrealtournament 3 ) og ann øverst skal det stå view cd key
Mr. Fiskum Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 Gjør ikke det her nei, står bare view update news..
MatsAndreassen Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 rart.. det skal være slik man får det.. sjekket forumet deres? www.steampowered.com
Armitage2 Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Søkte kjappt på steampowered forumet og fant at det var et kjent problem. Nøkkelen ligger i ei mappe teh cdkey should be in your base folderC:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\common\quake 3 arena\baseq3 in a file called q3key open it with notepad Tråden ligger her
Mr. Fiskum Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 Hmm, der finner jeg bare cd-key til vanlig Quake 3 Arena, ikke teams. Må sjekke litt på steampoweered..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå