gnaling94 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Når man innstallerer for eks. San Andreas, er det sånn at alle cutscenene er i en mappe? Hadde San Andreas på PC-en en stund, men sjekket det aldri ut, og om det er sånn, da skal jeg innstallere det på nytt. Utrolig gøy å lage filmer og sånt.
B4stian Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
BooBass Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Cutscence i GTA-serien blir "rendra" av maskinen. Det er ingen film som spilles av. Dette betyr at hvis du vil bruke cutscence i film må du selv ta den opp med et program som f.eks. Fraps. (Noen andre må gjerne foreslå et bedre alternativ). - BooBass
gnaling94 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Cutscence i GTA-serien blir "rendra" av maskinen. Det er ingen film som spilles av. Dette betyr at hvis du vil bruke cutscence i film må du selv ta den opp med et program som f.eks. Fraps. (Noen andre må gjerne foreslå et bedre alternativ). - BooBass kunne helst tenkt meg uten noe skrift på selve bildet i filmen. er på en måte perfeksjonistisk, og jeg hater når det er forstyrrende objekter i for eks. film.
Saft Suse Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 (endret) Tekstingen av GTA cutscenes kan man da vel skru av i options? Er en stund siden sist jeg spilte så det er mulig jeg tar feil her. Endret 12. september 2008 av rollersnaeks
gnaling94 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 Tekstingen av GTA cutscenes kan man da vel skru av i options? Er en stund siden sist jeg spilte så det er mulig jeg tar feil her. var ikke det jeg mente. når man bruker Fraps eller noe kommer det alltid "www.fraps.com" på filmen.
Laland Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Finnes sikkert noe freeware, eller så kan du jo vurdere muligheten å kjøpe Fraps. Fraps er et veldig greit program som med fullversjonen ikke har noe vannmerke, og krever ikke allverdens ressurser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå