Gå til innhold

Capcom satser på Vesten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller fortsatt Dead Rising. Jeg kan garantere Capcom at jeg kjøper en eventuell oppfølger, om det hjelper de på vei mot å utvikle den.

Dead Rising er et av de beste spillene i denne generasjonen, IMHO.

Skrevet

Enig at Dead Rising er bra, men jeg stoppet å spille etter timer med stress for å drepe de fangene i parken på jeepen.

Og etter jeg klarte det så oppdager jeg at dem spawner tilbake neste kveld??? Nei helvete heller.

Skrevet
Enig at Dead Rising er bra, men jeg stoppet å spille etter timer med stress for å drepe de fangene i parken på jeepen.

Og etter jeg klarte det så oppdager jeg at dem spawner tilbake neste kveld??? Nei helvete heller.

Du trenger jo ikke å dra ut hele tiden heller, bare ta den luftesjakten mellom områdene, så slipper du de.

Skrevet
Du trenger jo ikke å dra ut hele tiden heller, bare ta den luftesjakten mellom områdene, så slipper du de.

Hvor finner du de?

Men du kan vel ikke ta folk du redder igjennom der?

Skrevet

Hvor finner du de?

Men du kan vel ikke ta folk du redder igjennom der?

Du finner de på toalettene, og joda, folk blir med deg gjennom :)

Skrevet

Å herregud! Og jeg som har slitt noe sinnsykt! Du har nettopp gjennopplivet spillet for meg! Dette skal testets! Takk!

Skrevet

Men disse funker vel bare etter at du har reddet Greg fra Space Coaster-greia.

Ja, det stemmer, det glemte jeg å si! Du må også huske at det er sikkerhetsgitter mellom kjøpesenterdelene som åpnes litt senere også, så da blir det enda enklere å komme seg rundt uten å måtte gå ut :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...