Paisley Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg vet at iallefall Gamereactor tar inn arbeidsuke elever så send dem en mail å hør.
MOO- Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 De som tester for vg og slikt går vel mest etter de som kan analysere spill og har gode skriveferdigheter, men hører du litt rundt kan det hende du finner noe likevel.
Essem Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Dæven, det skulle jeg også ha tenkt på Men du bør absolutt legge ved en anmeldelse av et spill, så de ser hvor dyktig du er...
Anders81 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hei, jeg går i niende og skal ha arbeidsuke i slutten av november. Derfor lurer jeg på om det er mulig å få jobb som spilltester. Det er jo tross alt folk i vår alder som spiller mest spill. En jeg kjenner gjorde nettopp dette med en kompis, men da fikset faren til vennen hans jobben til dem. Noen som vet om noe??? Tenkte jeg skulle svare deg, da jeg har jobbet som fast spillanmelder i VG i drøyt to år nå. Å få jobb i de store avisene, som Aftenposten, Dagbladet og oss i VG, er i realiteten urealistisk hvis det ikke er spesifikt utlyste stillinger. Dette skjer ikke særlig ofte, det er vanligvis flere hundre søkere, flere runder med prøveanmelderser/videoer/intervju og konkurransen er knallhard, men er du kreativ og har en god penn er det fullt mulig å kjempe seg gjennom nåløyet. Det skal dog sies at dersom du er under 18 år, vil søknaden din forsvinne temmelig kjapt ut av bunken. Men, akkurat nå går vi inn i den travleste perioden på spillkalenderen, så lokalaviser og spillmagasin kan sikkert trenge litt ekstra hjelp. Anbefaler deg å starte der, ring litt rundt og hør hva de har å si.
Pariuss Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Noen som har tips til hvordan jeg kan evt. få meg jobb i en spill eller elektrobutikk? Tenker i forhold til arbeidsuka og operasjon dagsorden.
plusminus Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Noen som har tips til hvordan jeg kan evt. få meg jobb i en spill eller elektrobutikk? Tenker i forhold til arbeidsuka og operasjon dagsorden. Du må nesten bare gå innom forskjellige butikker og spørre
Meh. Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Noen som har tips til hvordan jeg kan evt. få meg jobb i en spill eller elektrobutikk? Tenker i forhold til arbeidsuka og operasjon dagsorden. Du må nesten bare gå innom forskjellige butikker og spørre Du burde også sjekke ut om det er noen spesielt utlyste jobber du vil ha, for eksempel en gang før sommerferien så jeg at expert ønsket deltidsarbeidere. Hvis du ikke finner noen utlyste jobber som du kan være interessert i, så kan du jo bare spørre i butikkene om de trenger en deltidsansatt. Hvis du heller foretrekker å sende søknad, så er det lurt å ha en veldig ryddig og positiv søknad. Det lønner seg nok å ha med litt om andre deltidsjobber eller sommerjobber du har hatt(Hvis du har hatt noen) Skriv opp navnene på de forige arbeidsgiverne dine så butikkkjeden har noen å kontakte angående ditt arbeid, holdning og hvordan du er som person. Jeg håper du finner en passende jobb Er du heldig får du tilbud om å jobbe litt utenom arbeidsuka også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå