chriss10an Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 (endret) Når jeg starter PC-en min står det "Floppy disk(s) fail"!!! Hva er problemet... hvordan skal jeg få fikset det? Endret 11. september 2008 av chriss10an
Jarmo Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Disable floppy i bios.... Vel og merke du ikke har det da.
chriss10an Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 d e sant... ingen floppy disk... men d d som e rart at det d funker ikkje...
cyclo Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Minner på denne fra vår Nettikette: Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.
cyclo Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Kommentarer på moderering skal ikke skje i tråden. Dersom man lurer på noe, eller er uenig sender man PM til moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå