Gå til innhold

Pro Evolution blir Liverpool-spill (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så "tosha0007", du kan altså blodnekte på at du hadde gnidd det inn på LFC-supporterne hvis det hadde vært KUN United på coveret?

 

Jeg trur du hadde gjort det. Og hvorfor rakke ned på LFC? Sportslig type du, jaja, lykke til på lørdag.

 

Det er jo en del av å være supporter, man hater konkurrenten.

 

Men han skrev at det var feil at de brukte liverpool fordi det ikke skulle brukes kun en klubb.. SÅ begynner han med at Liverpool ikke har vunnet PL, rakker ned på de. DET er ikke snillt, og det burde vel alle 10-14år gamle supporterne + 99,9 % av asia sin befolkning (som utgjør 99,99% av alle som er unitedsupportere), vite.

Lenke til kommentar
Men han skrev at det var feil at de brukte liverpool fordi det ikke skulle brukes kun en klubb.. SÅ begynner han med at Liverpool ikke har vunnet PL, rakker ned på de. DET er ikke snillt, og det burde vel alle 10-14år gamle supporterne + 99,9 % av asia sin befolkning (som utgjør 99,99% av alle som er unitedsupportere), vite.

 

Beklager, leste ikke grundig nok. Skjønner hvor du vil nå :)

Lenke til kommentar
Da kan ikke du mye om sport eller fotball generelt sett.

 

Så stikk til England og gå inn på en United-pub i Liverpool-gear da. Så får vi se hvor glade de er i deg.

 

 

Jeg har vært i en United pub med Liverpool skjorte jeg.

Har noen andre her prøvd det?

 

Skjønner ikke at folk skal male så stygge bilder av fotballsupportere, og spesielt engelske.

 

Aldri hatt det så gøyt på puber jeg som jeg hadde det i England, selv når jeg ikke var i "mitt" lags områder. Litt småmobbing er det jo selvfølgelig, men viser du at du ikke tar det så alvorlig, og tar litt igjen, så får du som oftest gode kompiser du kan ha det gøyt med.

 

Ble invitert hjem på middag også av et engelsk par, de var dog Chelsea supportere :)

Lenke til kommentar
Så "tosha0007", du kan altså blodnekte på at du hadde gnidd det inn på LFC-supporterne hvis det hadde vært KUN United på coveret?

 

Jeg trur du hadde gjort det. Og hvorfor rakke ned på LFC? Sportslig type du, jaja, lykke til på lørdag.

 

Det er jo en del av å være supporter, man hater konkurrenten.

 

Men han skrev at det var feil at de brukte liverpool fordi det ikke skulle brukes kun en klubb.. SÅ begynner han med at Liverpool ikke har vunnet PL, rakker ned på de. DET er ikke snillt, og det burde vel alle 10-14år gamle supporterne + 99,9 % av asia sin befolkning (som utgjør 99,99% av alle som er unitedsupportere), vite.

Er enig med deg at det er feil. Beklager det. Har nå redigerte det vekk, men eg håpar dykk alle er enig med at det feil å bruke eit lag som "reklame"

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...