Gå til innhold

Visa-problemer på PS3


Strangis

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har litt problemer med registrering av nytt visa-kort på PS-Store.

Kortet jeg har er Visa student som jeg vet virker (Det gamle som jeg hadde var samme type kort og det virket fint på PS-Store, men ble knekt, derfor nytt kort nå.)

 

Har sjekket flere ganger at all informasjon stemmer og har også søkt på forumet her anngående lignende problemer, og har også prøvd det som har stått der uten hell.

 

Takker for all hjelp som kommer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha prøvd litt mere en stund nå så kommer det opp en beskjed der det står at kort-innformasjonen ikke kan oppdateres og at jeg skal sjekke min PS3-profil innformasjon og deretter kontakte teknisk support for hjelp.

 

Kan da ikke mene at det skal være så mye styr bare på grunn av at jeg skal legge inn ny kort-innformasjon?

Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd litt mere en stund nå så kommer det opp en beskjed der det står at kort-innformasjonen ikke kan oppdateres og at jeg skal sjekke min PS3-profil innformasjon og deretter kontakte teknisk support for hjelp.

 

Kan da ikke mene at det skal være så mye styr bare på grunn av at jeg skal legge inn ny kort-innformasjon?

 

Mener å huske at jeg dillet i ca. 5-10 minutter, før jeg fant ut hvor jeg kunne bytte kort-informasjon, i wallet'en sist jeg fyllte på.. :-/

Du får bare lete litt rundt-omkring i wallet, eller på personal account, så finner du det nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...