bjorneoen Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Hei:) jeg skall lage en hjemmeside med programmet bluenova og cuteftp^^ men jeg finner ingen nettsteder som kan gi meg et free web domain. Alle koster eller er sånn at man ikke kan få lastet opp filer og at ma nmå bruke lage hjemmeside med dems web tools Veit noen av dere om noen FREE web hosts/domains?
fargoth Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Home.no kanskje, eller er det foreldet i dag?
JohndoeMAKT Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Skagen Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Start.no har gratis plass til hjemmeside.
suprmatias Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 home.no er nok det beste. Etter du har fiksa deg konto, så får du ftp://home.no/DITTBRUKERNAVN Eks; www.home.no/mraae (min) Jeg vil også anbefale smartFTP for å laste opp ting og tang, lett å forstå og bruke. Lykke til
bjorneoen Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 (endret) Aha takker for svar Men home koster da? Endret 11. september 2008 av bjorneoen
fargoth Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Home.no er helt gratis så vidt jeg vet.
Lernes Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Hvis jeg husker rett så støtter ikke home.no php ?
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Helt sikkert ikke. Getting started on your Joomla Web site is easy to do. Many hosting services offer a simple one-click installation, but if you'd rather be more hands-on, have more control or are your own host, all you need is a Web server with PHP and MySQL. Then download a copy of Joomla. Most commercial hosts provide these as part of their basic package of services. The Joomla Installation Manual (Download PDF) takes you through the process step by step, The Joomla Quick Start Guide (Download PDF) should get you running quickly, and the accompanying video is a nice resource.
Lernes Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Ta en titt her: Free webhosting with PHP osv.. Er vel egentlig bare å prøve ut en der?
kj_ Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Vi har moo.no også moo.no er vel bare et gratisdomene som videresender brukeren til en annen webserver, slik jeg har forstått ... eller har de endret sine tjenester?
bjorneoen Skrevet 12. september 2008 Forfatter Skrevet 12. september 2008 takker for svar! nå bruker jeg frac.dk og programmet web page maker og cuteftp funker bra^^
JohndoeMAKT Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Jeg vil minne om at anmodningen om å endre emnetittelen enda ikke er fulgt.
JiGGe Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Vi har moo.no også moo.no er vel bare et gratisdomene som videresender brukeren til en annen webserver, slik jeg har forstått ... eller har de endret sine tjenester? men jeg finner ingen nettsteder som kan gi meg et free web domain. sa tråd starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå