Alhe Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Til i sommer hadde jeg månedlig gold-medlemskap på kredittkortet mitt som gikk ut i Juni, når jeg for første gang siden en eller annen gang på forsommeren prøver å logge meg på live igjen får jeg nå beskjed om at brukeren er suspendert på grunn av problemer med betalingsinformasjon blablabla.. Greit, jeg trodde det ville vært naturlig at systemet satt meg tilbake på en sølvbruker, men aunz.. Får spørsmål om å oppdatere medlemskapet mitt i menyene, trykker ja, blir tatt til menyene i to sekunder før jeg blir signet ut av live igjen. Uten å kunne endre noe som helst. Repeat, samme skjer. JAVEL? Noen som har opplevd det samme, eller har no lurt å si? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Det lure er å logge på www.xbox.com å oppdatere betalingsinformasjonen din der. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Eller at du ringer support. Skikkelig rotete system spørr du meg. Burde være så enkelt at ja har VISA`en gått ut så har an gått ut og man går tilbake til silver Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde samme problem, så jeg ringte Xbox sin kundeservice og der fikk jeg vite at jeg skulle gå inn på http://www.billing.microsoft.com der kan du oppdatere kort info osv så er du på Live igjen før du vet ordet av det Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 15. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Tjena! Nå har jeg mest lyst til å bare ringe en fjått på supporten, og kjefte han huden full, men de er vel stengt nå.. Fulgte linken her og surra en halvtime med å huske passordet til live-brukeren når mail-tjenesten nektet å fungere, men hvem husker sånn egentlig? Anywayz, her sto det visst følgende: Kan ikke belaste kredittkortet. Hvis du vil unngå avbrudd i tjenestene, kan du gjøre ett av følgende: * Oppdater kredittkortinformasjonen nedenfor. Klikk Lagre når du er ferdig. Samlet utestående beløp, kr 118,00, vil bli belastet kortet umiddelbart. * Kontroller med banken eller kredittkortselskapet om kredittkortet fremdeles kan brukes. * Bruk en annen betalingsmåte 118kr utestående beløp? Har de trukket tre måneder etter at kortet gikk ut, hvordan får de det til? Gi meg i det minste en sølvmedlemskapsknapp uavhengig av gjeld, eller ikke. Herregud, så knotete. Jadda, skal nok ringe dem Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Gold er eit abb. som er løpande. Om betalingsopplysningane som du har liggande går ut betyr ikkje det at gold abb. stansar. Det vert heller ikkje omgjort til silver automatisk. Ein lyt faktisk ta ein telefon og seie opp gold om ein vil ha det omgjort til silver. Det betyr at gold fortsatt er aktiv og du ender opp med å skylde MS peng. Går det lenge nok så sperrer dei kontoen din for godt. Dei sender dog ikkje kravet til innkasso. Unødvendig knotete og vanskeleg frå MS si side utan tvil. Burde vere like enkelt å seie opp gold via xbox som det er å abbonere på det. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Selvfølgelig, burde skjønt det. Tok en telefon til support nå og vel.. uten at de var så hjelpsomme at det gjorde noe var de i hvertfall ærlige: Betal, eller lag ny gamertag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå