Gå til innhold

dip-addon?


Espen F

Anbefalte innlegg

 

Har du lest retningslinjene? Warez er ikke lov her på forumet. :grumpy:

 

Nodip-crack er ikke warez!!

Har en kjøpt chipsen så har en egen rett til å bruke den uten å måtte styre med den jAEvla dippen hver gang!!!

 

ENIG! :D DUH! :roll:

men synest dei kunne oppgradert den litt, KIMs Chips er ikkje så velprogrammert uten dip da.. iallefall ikkje versjon "salt 1.2"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

INGEN bør klikke på den linken. Det er den klassiske "you are an idiot"-tingen. Og du AssKicR, den var råtten  :grumpy:.

 

Skaff deg en bedre browser da ;)

 

Uansett, så må jeg si at Maarud.Dip.Proper.Diprip.dip-Øk0n0m gjør susen. Da kan du dippe all chips du vil, og den kan lastes ned gratis og printes ut på vanlige ark. A4 gir faktisk ganske mye dip. Krypteringen er cracket, og nå kan du nyte allle typer chips bedre enn noen gang før!

Lenke til kommentar

Har du sjekket om du har konfigurert Dip-switchene riktig? :woot: Vet at det er sendt en del ulåst chips på markedet. Kan også si at det går rykter om at noen har "svidd" chipsene sine på denne måten, så vær forsiktig med hva du gjør her. Skulle uhellet være ute vil heldigvis softwaren(dip) overleve, mens hardwaren går føyken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ey, eg deler   chips.dip   på kazaa! det er akkurat det du trenger, den genererer akkurat passelig med dip med akkurat passe smak :D

 

ca hvor stor er denne filen... Jeg lastet ned i forrige uke og den var 1337kb stor... Men da jeg åpnet den instalerte den virus på Pcen min... Kjørte Norton etter viruset og oppdaget at det var det kjente Lillebror/Lillesøster Viruset... Det som sjedde var at viruset Slettet Mesteparten av Maarud.Chips og Kims.chips Filene mine og Formaterte det som ble igjen... I Tilleg kjørte den H3LL-CHIP$ÜB3R-FL00R HaXX som førte til store tap av viktige dokumenter... Vet noen om en slags Patchgreie som kan fikse dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...