Gå til innhold

Komentarer - LianLi PC-7 goes vannkjøling =P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke så vers det der.

 

Går det ann å file hullene litt i riktig retning tro, slik at knottene blir beine, men man ser ikke att hullet er filet opp litt?

Dersom det går ann så tror jeg du hadde fått ett vanvittig bra resultat!

 

Stå på hvertfall, øving gjør mester, og det ser ut som du har fine ideer og talent. ;)

Lenke til kommentar

Ashaman, diodene loddet jeg bare av, jeg var ikke sikker på om den virket uten dioder, men for hvær diode jeg fjernet så fortsatte den å virke så det gikk fint :) Jeg var lei diodene... Skjønner ikke vitsen med diodene egentlig, jeg styrer viftene mine etter lyd.

 

De skeive knottene vurderer jeg å borre opp med 0,5 mm større bor. Jeg tror ikke det kommer til å syntes så bra, og da håper jeg at jeg får alt på linje :)

 

Takk for komentarer:)

 

.Salbu!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Det der ble ikke dumt!

Passet godt på den ellers så cleane og ensfargede PCen. Den hadde hverfall ikke tatt seg så bra ut som orginal blå og lysende!

 

Tror jeg kommer til å stjele denne ideèn på min Zalman viftestyring også. Har en liten plan om å intigrere den på siden i den nyeste modden jeg holder på med. :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja det hadde vært en god idè... Dunne festet den i sidedøren istedenfor i en DVD-slott. Eneste minuset er at det må være jævlig nå du skal ha av og på sidedøren... Da må du jo koble fra og til alle kablene...

 

Ellers takk for gode komentarer :)

 

Jeg har tanker om å lage min egen RAM-vifte, men er ikke sikker på det enda... Planen var da å bruke et LianLi drivebaycover og tre 40mm vifter... Også må jeg såklart finne en måte å feste det på...

 

Hva syntes dere om det?

 

.Salbu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...