Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hovedkortet?(Gigabyte GA-EP35-DS4) eller noe annet?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er akkuratt ferdig og byggett opp PC'en min igjen etter at jeg har fått nytt hovedkort som jeg fikk fordi at når jeg dro ut internett kabelen når PC'en sto på så frøs PC'en helt. Så ble kortet testet defekt fra Amentio så jeg fikk nytt, men jeg har akkuratt det samme problemet den fryser enda når jeg drar ut internettkabelen. Så hva annett kan det være? Kan jeg ha fått defekt hovedkort igjen?

 

Edit: Når jeg prøver og reparere tilkoblingen til internett så får jeg bare:

|Repair 1394 Connection 3|

------------------------

Windows Could not finish repairing the problem because the

following action cannot be completed:

TCP/IP is not enabled for this connection. Cannot Proceed.

 

For assistance, contact the person who mangaes your network.

|Close|

 

Vist det sier noe..

Endret av Raytee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale å laste ned/opdatere nettverksdrivere, funker ikke dette, kan du forøke og formatere, og legge inn nye drivere da. Kjøre du flere nettverk gjennom denne pc'n, som var og ikke lenger er i bruk? Dette kan forårsake problemer og...hva som gjør det er heller vanskelig å sette finger'n på:)

 

Har selv hatt en del nettverksrelaterte problemer, men pleier å bli etter at jeg sletter gamle driver og legger inn nye. Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar

Har ikke installert ny windows enda men holder på med det nå.

Har prøvd både nye og gamle drivere.

 

Det er ikke så lenge siden vi fikk ny internett linje.. Men skulle det ikke ha skjedd med begge PC'ene mine da?

 

Nettverkskortet er i hovedkortet, men driverene er jeg sikker på at er rett installert..

Endret av Raytee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...