Quido Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 (endret) skal kjøpe meg ein heller rå spill pc, og lurer på dette oppsettet funker bra.. eller om det er noe som bør forandres https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70247 Endret 8. september 2008 av Quido
Prusk Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Du klarer iallefall å svi av pengene. Om du skal kjøre oppsettet på en 22" skjerm med 1680x1050 oppløsning er ene HD4870x2 bortkastet. Nannkjøingen vet jeg ingenting om, og kabinettet ser ut som et, eh, nevermind. Lykke til med kjøpet.
robert166 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 (endret) skal kjøpe meg ein heller rå spill pc, og lurer på dette oppsettet funker bra.. eller om det er noe som bør forandres https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70247 Du trenger vell ikkje to 4870X2. I tester viser faktisk at to av dem yter dårligere i noen tester. Ville kansje kjøpt et 4870x2 + 4870 eller noe. Eller ser pcn fin ut. Edit: for å utnytte skjermkorta trenger du intet mindre enn en 30" skjerm med 2560*1920 eller noe sant.( husker ikkje eksakt oppløsning) Og da må du fort ut med en 10-15k Endret 8. september 2008 av robert166
Quido Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 skal kjøpe meg ein heller rå spill pc, og lurer på dette oppsettet funker bra.. eller om det er noe som bør forandres https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=70247 Du trenger vell ikkje to 4870X2. I tester viser faktisk at to av dem yter dårligere i noen tester. Ville kansje kjøpt et 4870x2 + 4870 eller noe. Eller ser pcn fin ut. Edit: for å utnytte skjermkorta trenger du intet mindre enn en 30" skjerm med 2560*1920 eller noe sant.( husker ikkje eksakt oppløsning) Og da må du fort ut med en 10-15k har lest gjennom testen og veit at det ikkje gjør noe serligt nytte av og kjøre det i crossfire nå så det er egentlig kanksje ikkje noen grunn til og kjøpe det nett nå.. tenker egentlig meir på kommende spill (Far Cry2 CoD5 osv) men kortet kan jo ha sunket mykkje i pris til desse kommer og kanskje eg klarer og kjøre spilla på max med kunn eit 4870x2.. for yeblikket bruker eg kunn ein 24" og 1920-1200 i oppløsning..men har planer om og kjøpe inn ein 30" rundt juletider
Prusk Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Far Cry 2 har vel 8600 GT som Recomended og COD5 har vel tilsvarende. Har lest flere steder at Crysis er et dårlig kodet spill om det er målestokken for "fremtidens spill" for deg.
Mr. Fiskum Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 (endret) 8gb ddr3, 2x 4870x2 og Intel Core 2 Quad Q9550. Du har penger gutten min.. Du trenger ikke 2x 4870x2 forresten, som sagt tidligere.. Endret 8. september 2008 av Mr. Fiskum
branick Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Bruk for og bruk for fru Blom! Jeg sier nå at du skal kjøre på om du har råd til det rett å slett Det du vil sitte igjen med er jo en maskin som vil dra alt av spill i flere år fremover om du vedlikeholder alt jevnlig.. Ytelsen er skyhøy på et slikt oppsett kan jeg tenke meg, men jeg ville nok kanskje byttet inn det ene 4870X2 kortet i en annen harddiskløsning for bedre sikkerhet med backuper og høyere ytelse ved loading av spill eller utpakking av alle større filer du måtte ha lastet ned Og 8GB DDR3 ram? Faen du har noen hårete ba**** om du kjører på såppass hardt må jeg si -Øivind-
Quido Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Bruk for og bruk for fru Blom! Jeg sier nå at du skal kjøre på om du har råd til det rett å slett Det du vil sitte igjen med er jo en maskin som vil dra alt av spill i flere år fremover om du vedlikeholder alt jevnlig.. Ytelsen er skyhøy på et slikt oppsett kan jeg tenke meg, men jeg ville nok kanskje byttet inn det ene 4870X2 kortet i en annen harddiskløsning for bedre sikkerhet med backuper og høyere ytelse ved loading av spill eller utpakking av alle større filer du måtte ha lastet ned Og 8GB DDR3 ram? Faen du har noen hårete ba**** om du kjører på såppass hardt må jeg si -Øivind- har nokk ikkje brukt få så rå maskin som dette..men det er litt kjekt og sette sammen noe some er utroligt rått... og siden eg ikkje er den personen som liker og reise til syden eller andre ting som drar mye penger liker eg heller og svi av noen tusinger på data har for tiden ein 150gb og 300gb raport. og eit par 500g normal 7200rpm disker..men lurer på og kjøpe eit par 7200rpm disker til og kjøre i raid..
robert166 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Bruk for og bruk for fru Blom! Jeg sier nå at du skal kjøre på om du har råd til det rett å slett Det du vil sitte igjen med er jo en maskin som vil dra alt av spill i flere år fremover om du vedlikeholder alt jevnlig.. Ytelsen er skyhøy på et slikt oppsett kan jeg tenke meg, men jeg ville nok kanskje byttet inn det ene 4870X2 kortet i en annen harddiskløsning for bedre sikkerhet med backuper og høyere ytelse ved loading av spill eller utpakking av alle større filer du måtte ha lastet ned Og 8GB DDR3 ram? Faen du har noen hårete ba**** om du kjører på såppass hardt må jeg si -Øivind- har nokk ikkje brukt få så rå maskin som dette..men det er litt kjekt og sette sammen noe some er utroligt rått... og siden eg ikkje er den personen som liker og reise til syden eller andre ting som drar mye penger liker eg heller og svi av noen tusinger på data har for tiden ein 150gb og 300gb raport. og eit par 500g normal 7200rpm disker..men lurer på og kjøpe eit par 7200rpm disker til og kjøre i raid.. Kjøp to 1 Tb Samsung F1 Disker til å kjøre raid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå