sÄdetsÄ Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) Er iferd med Ä bygge en HTPC! Trenger ogsÄ en TV, men lurer litt pÄ hva jeg burde gÄ for ! StÞrrelse = 37" til 46" Pris MAX 7000kr  BruksomerÄder: 1. Vanlige pc oppgaver = Windows, MSN, 2. TV-titting = parabol eller kabel, muligens via bredbÄnd, litt usikkert, men ikke sÄnn vanlig analog antenne signaler! 3. Video fra pc i Standar Definition = divX etc 4. Video fra pc i High Definition ( Rips i 720P og 1080P ) 5. BluRay 1080P  Konkulsjon er at jeg trenger en TV som gir bra bilde med dÄrlige bildesignaler men som ogsÄ gir ok bilde fra BluRay! Vil jo helst ha Full HD av psykologiske Ärsaker nÄr jeg skal se BluRay film, men fÄr kanshe en HD Ready TV som gir bedre bilde i lavere opplÞsninger for samme pris uten at den egentlig gir noe dÄrligere bilde fra BluRay heller!  Noen som har en TV Ä anbefale? Endret 7. september 2008 av iRock
Zero0Cool Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Er iferd med Ä bygge en HTPC! Trenger ogsÄ en TV, men lurer litt pÄ hva jeg burde gÄ for ! StÞrrelse = 37" til 46" Pris MAX 7000kr  BruksomerÄder: 1. Vanlige pc oppgaver = Windows, MSN, 2. TV-titting = parabol eller kabel, muligens via bredbÄnd, litt usikkert, men ikke sÄnn vanlig analog antenne signaler! 3. Video fra pc i Standar Definition = divX etc 4. Video fra pc i High Definition ( Rips i 720P og 1080P ) 5. BluRay 1080P  Konkulsjon er at jeg trenger en TV som gir bra bilde med dÄrlige bildesignaler men som ogsÄ gir ok bilde fra BluRay! Vil jo helst ha Full HD av psykologiske Ärsaker nÄr jeg skal se BluRay film, men fÄr kanshe en HD Ready TV som gir bedre bilde i lavere opplÞsninger for samme pris uten at den egentlig gir noe dÄrligere bilde fra BluRay heller!  Noen som har en TV Ä anbefale?   Sony.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ