Gå til innhold

BK: Tverrådalskyrkja, østryggen


k.n.b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg skjønner hva du har tenkt her. Du har klart å finne en fin linje, men det blir ikke helt nok for meg. Det blir hverken fugl eller fisk. Ikke storslått og ikke detaljer. Følelsen av "javel hva ser jeg på her" forsvinner ikke.

Det er tydelig at dette ikke "traff" publikum ja.

Du skal i hverfall ha credit både for at du svarte, og at du du ga konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jøss. Var det plutselig liv her igjen.

 

Jeg innser at jeg har falt litt i fellen for å forsøke å beskrive en personlig opplevelse i det jeg så motivet. Den opplevelsen har jo ikke de som ser bildet i etterkant.

 

Jeg har selvfølgelig bilder fra toppen, med utsikt til alle kanter. Også mer dramatiske bilder herfra. Men dette var altså det jeg trodde fungerte best rent fotografisk.

 

Her er et annet av sørryggen opp mot den samme toppen, mulig det har mer dramatikk?

post-166172-1223390546_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ikke for en som har vært der og vet hva man kan få. Selv hadde jeg tykk tåke på toppen og så ca 3 meter.

 

Bildet er blasst og kontrastløst.

Det er lov å gå igjen vet du.

 

Det andre bildet er ikke behandlet for publisering, det ble bare slengt opp som eksempel på en annen vinkel av det samme fjellet. Men den disen som ligger der vil nok drepe kontrasten uansett.

Lenke til kommentar
Jeg synes det første bildet er bra jeg. Det eneste jeg kunne tenkt meg, var litt mindre himmel og litt mer i bunn.

Men da hadde jeg jo mistet den svært dominerende månen (ok, den ser vel mest ut som noe smårusk). Det som var lenger nede her var jeg ikke så happy for å ha med (pga utseendet), det var denne kanten jeg festet meg ved.

 

Ellers takk for kommentaren, trodde dette bildet hadde sklidd ut i glemselen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...