Gå til innhold

Mercenaries 2: for de som har runnet spillet.


Anbefalte innlegg

hei jeg har akkurat runnet Mercenaries 2: World In Flames på xbox 360 .jeg syns det var en veldig fin slutt :)

 

Tror dere at det kommer ett nytt spill? siden hun damen sa at de skulle dra til et annet sted.

 

Hva syns dere om slutten på spillet?

 

var det et vanskelig spill syns dere eller var det lett?

 

Jeg syns det var litt begge deler, slutten av spillet var ganske lett synes jeg :p

 

hva er din spill karakter for spillet?

 

min blir nok en 9/10

 

+bra kontroll oversikt

+Bra grafikk :)

+mange kule artillery :D

+Bra effecter på bombene

+Mange kule kjøretøy som,helicopter,motorsykkel,biler,tanks,

+Nuke er helt awesome :D

-litt lette oppdrag, et par bugs i spillet, som at ikke soldatene i spillet angriper deg etter du har skutt mange av fiendene mine.

 

 

Skriv dere også :) takk

Endret av gtamann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig spill. Men for lette og for få oppdrag. Skjønner ikke at det skal være så jævla vanskelig å lage mange flere oppdrag for et spill med så stort spillområde. Dette spillet kunne enkelt fått en spilletid på 40-50 timer, men de måtte selvfølgelig gjøre det kort og enkelt.

 

Ellers var selve spillbarheten dritkul, spør du meg.

 

Neste blir vel i India da, med kashmirkonflikten mellom pakistan og india som bakteppe. To atommakter i krig er alltids populært i denne serien virker det som.

Lenke til kommentar

har du tatt ut alle dokumentene i de husene?

 

du skal først rescue han og så kjøre til til de andre husa etter de tinga er ferdig så kjører du han til basen. en stund siden jeg gjorde oppdraget, men den tiden er vel fordi at du skal rekke de husa + kjøre han til basen.

 

Noen som husker noe annet? skriv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei sliter litt er på 41% har knust de byggningene som var på kartet og de folka som skulle bli tatt bilde av men vet lissom ikke helt hva jeg skal gjøre nå?

dama i HQ sier at jeg må kontakte noen andre til potrolium trenger mere hjelp av meg

både HQ på potrolium og play de i amazonas er det kryss på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...