Gå til innhold

[AoC]Noen nybegynner spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg er en ny spiller i AoC så jeg hadde bare noen spørsmål noen kan svare på.

1.Hvilken klasse i Mage er best i PvE?

2.Hvilken klasse i Soldier er best i PvE?

3.Hvilken klasse i Priest er best i PvE?

4.Hvilken klasse i Rogue er best i PvE?

5.Hvilken klasse i Mage er best i PvP?

6.Hvilken klasse i Soldier er best i PvP?

7.Hvilken klasse i Priest er best i PvP?

8.Hvilken klasse i Rogue er best i PvP?

9.Hva slags bue (crossbows osv) er det FPS på?

10.Hva slags PvP sevrer og PvE server er det mest nordmenn og norske guild på?

Endret av aocfanen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle med bue/crossbow kan zomme inn i first person view.

Du stiller forresten to spørsmål om hver klasse angående PvE.

Takk, men hvilken level kan man bruke fps?

Skrevet

Du finner vel den første buen din i løpet av turen gjennom jungelen helt i starten, level 4-5 eller noe slikt. På det tidspunktet er det kun rangere som kan bruke den, andre klasser får tilgang til dem etter hvert. Jeg er i grunn ikke sikker på om andre enn rangere kan zoome helt inn til førsteperson, men det er iallefall kun rangere som har noe meningsfylt gameplay (utenom ranged pulls) med buer og armbrøster.

Ellers forstår jeg ikke helt den store fascinasjonen... Det er tross alt bare et zoom-nivå det er snakk om, og jeg forestiller meg at det kommer til å være veldig upraktisk å spille på den måten.

Skrevet
Alle med bue/crossbow kan zomme inn i first person view.

Du stiller forresten to spørsmål om hver klasse angående PvE.

Takk, men hvilken level kan man bruke fps?

Så fort du kan bruke bue så kan du bruke "fps"...

Rogues får bue på lvl 5.

Skrevet
Ellers forstår jeg ikke helt den store fascinasjonen... Det er tross alt bare et zoom-nivå det er snakk om, og jeg forestiller meg at det kommer til å være veldig upraktisk å spille på den måten.

du tar mer skade i fps.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Tar mer skade eller gjør mer skade? Dersom man bare tar mer skade, ser jeg iallefall ikke hensikten...

Du gjør mer skade.

25% lengre rekkevidde, og 25% mer skade var hvertfall tallene for en stund tilbake, ander ikke hvordan det er nå dog ettersom jeg ikke spiller en ranger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...