Gå til innhold

tanaris south vs eastmoon mystikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg liker å opholde meg i de varme strøk og når jeg entrer tanaris kan jeg ikke dy meg annet en å skru opp volumen på høytalerne.3we8iu

når jeg red på mount mot gode gamel grindeplatzen (southmoon ruinst) på fult volum kan jeg sverge på at jeg så at ogrene prata til meg når jeg kom

det var ingen drøm

men i gamle dager på min gamle char hadde jeg en kompis som fikk en NICE epic der..... noen som vet vor den droppa av? det var i tanaris ikke i instancen men på ogrene tror jg

det var et våpen som hadde en litt syden gyllen farge som vi falt pladask for.... litt av høstens farge viss du sjønner.... virkelig impresive

men uansett.... jonas sier at dt er best å grinde i eastmoon ruins fordi det er east og der er det best men jeg sier at på southmoon det er der det dropped epics og kansje legendarys vem vet?

hvilken fore trekker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men uansett.... jonas sier at dt er best å grinde i eastmoon ruins fordi det er east og der er det best men jeg sier at på southmoon det er der det dropped epics og kansje legendarys vem vet?

Jonas sier mye rart han :)

Skrevet (endret)

hvilken fore trekker du?

vet ikke om du kødder, men du husker helt sikkert hvilken type våpen det var. Så gå inn på alakazam etc, søk på våpentypen og velg epic. Så finner du den sikkert, så kan du lese hvor den har størst dropp %. men kan garantere deg at det ikke dropper legendarys i Tanaris ;) hvem vet?, alle vet.

btw, hva er det du grinder der? (din lv?)

Endret av Christeven
Skrevet

Er det slik at vi føler på kroppen hvor varmt det er inne i WoW'et? Siden Duffo, the king, liker seg i ørken strøk for å holde varmen? Tenker bare litt på Northren. Tror jeg må geare meg opp med noe Wool Cloth.

Skrevet

Kan ikke si jeg finner mye verdi i trådene dine.

Ikke noe informativt om wow, ikke noe som er morsomt.

Kun fjas.

Skjønner ikke hvorfor disse trådene ikke blir stengt eller flyttet.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Jeez, burde vel være ganske opplagt at han er et troll?

Hvorfor skulle det være så opplagt? Hva om han er undead rogue?

Skrevet
Stor sjangs for at han er Nigth Elf, hunter, med grønt hår.

Morsomt.

Kan ikke folk slutte å oppmuntre ham til å forsøple forumene her?

Litt morro har da ikke skadet noen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...