Glenda77 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Jeg klarte av en eller annen merkelig grunn å slette mappen "Nylig lagt til" i I Tunes... Denne mappen vil jeg jo gjerne ha der, er det noen som vet hvordan jeg kan gjenopprette den?? Jeg har prøvd å avinnstalere I Tunes og innstalere det på nytt, men mappen er og blir borte Noen som kan hjelpe meg??? På forhånd takk!
Trynemjoel Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Det er bare en "Smart Playlist", lag en ny med understående innstillinger.
Glenda77 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Det er bare en "Smart Playlist", lag en ny med understående innstillinger. TUSEN TAKK for hjelpa!!!! Fiksa det fort og greit Du har ikke et like enkelt tips til hvordan man legger lydbøker i lydbokmappa på en lite komplisert måte??
Trynemjoel Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Om de ikke legges til lydbok-kategorien automatisk er jeg redd det kan bli komplisert? Hva format er lydbøkene i nå? mp3?
Thlom Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Om lydboken er i mp3-format, så importer den til iTunes, marker alle sporene og trykk på "konverter markerte til AAC". Da vil filene konverteres til AAC og ha filendelsen m4a, gå så i Finder, finn filene og byttfilendelsen fra m4a til m4b. Da vil de dukke opp som lydbøker.
Glenda77 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Skrevet 5. september 2008 HMmmmmmmmmmm Dette funka dårlig Jeg ble så glad, trodde jeg hadde fått løsningen, og konverterte alle filene til AAC :o) Jippi tenkte jeg, men det var da like tomt i lydbokmappa Snufs og tjafs, jeg får meg klare meg uten den... Utrolig glad for at noen prøvde å hjelpe meg Takk! God helg Om lydboken er i mp3-format, så importer den til iTunes, marker alle sporene og trykk på "konverter markerte til AAC". Da vil filene konverteres til AAC og ha filendelsen m4a, gå så i Finder, finn filene og byttfilendelsen fra m4a til m4b. Da vil de dukke opp som lydbøker.
Thlom Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Du må bytte filendelsen fra m4a til m4b også, om du ikke har gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå