Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet
Last ned Daemon Tools. Virtuell cd greie.

Men, aller helst, kjøp spillet :b

Daemon funker ikke i Win7. Men PowerISO gjorde.

Og hvorfor i all verden skulle jeg kjøpe et spill som er lagt ut som freeware av utvikleren? :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Ja, han blir rå etter noen sesonger.

Skrevet
Spilte treningskamp mot reservene mine, og de sparket ned Adebayor, Rossi og Jorge, og alle de er nå ute i 2 måneder. Snakk om kjærlighet til sitt eget A-lag.

De gjør alt de kan for å komme inn på A-laget. ;)

Skrevet
Spilte treningskamp mot reservene mine, og de sparket ned Adebayor, Rossi og Jorge, og alle de er nå ute i 2 måneder. Snakk om kjærlighet til sitt eget A-lag.

HAHAHAHAHA! :!:

Skrevet

Den var god :D

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Kan noen forresten legge ut cm 01, eller låne meg passordet, jeg får faen meg aldri den verifiserings-eposten...

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Du får den noen dager etterpå ;) Tell me hvordan du innstallerer patchen med spilleroppdateringer da :)

Det skal gå automatisk når du kjører programmet som følgte med patchen.

Mutu, join den nye fifa-cupen!

Skrevet
*Mine innlegg*

DJ, 7Bananos og jeg har startet en game mot hverandre på internett, men et par til med på spillet hadde vært gøy :)

:cry:

Hadde vært fint med noen flere, men da må dere kunne spille litt ofte ;)

Skrevet (endret)

Spiller via Hamachi. Men som kjetil sier, man må kunne spille litt ofte så ikke gamen dør ut.

Edit: Arsenal er allerede tatt Hegland, men hvis du kan spille med Chelski og har litt fritid å bruke så må du gjerne være med for min del :) Bra og ha alle de 4 store..

Endret av bruno99
Skrevet

Dere som vil med får adde bruno på msn, hvis det er greit for han.

Liverpool, Arsenal og Man Utd er allerede tatt. Hvis noen av dere ikke kan flere ganger på rad, blir det ban :p Og dere må ikke bruke like lang tid som DJ til å finne trenere.

Jeg kan åpne serveren tidlig hvis dere ønsker å legge opp trening, trenere og taktikker.

Vi begynner kl 5 i dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...