Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ny-genererte spillerne er jo helt vanvittig gode,jeg har mange spillere under 20 som kan sammenlignes med de beste spillerne i TL når spillet starter.

Men jeg greier aldri å holde på til de er mer enn 23 da :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å bli mektig lei skader nå. Får minst 3-4 pr kamp.

På de 4 siste kampene har jeg fått 10 skader. Dette har foregått i 3 sesonger på rad nå. Jeg bytter ikke lenger for å snu kampbildet, jeg bytter inn for å erstatte de som blir skadet.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hvordan i faen greier folk å hente Messi?

Skrevet

Prøvde meg med et £87M bud på Cesc Fabregas i min andre sesong med City. Arsenal krevde skarve £137M + Richards og Vukcevic.. Snakk om å verdsette en spiller..

Skrevet
Hvordan i faen greier folk å hente Messi?

Jeg kjøpte gutten før tredje sesongen med Arsenal for 375 mill. Jeg tilbød han 20mill mindre i Sign-on-fee og 200 000 mindre i ukelønn enn det han forlangte, og han aksepterte. No problem.

Har ikke spilt FM på 3 uker nå, pga maskinen er på reparering. Det begynner å tære på.

Skrevet

Asenjo blir ikke noe særlig god. Ihvertfall ikke på mine saves. Han er veldig god i forhold til alderen i starten av spillet, men utviklinga går treigt og stopper før han blir en klassespiller. Mulig at dette varierer en del dog.

Skrevet
Noen av dere som har fått ut potensialet til Carlos Vela? Hos meg blir han ikke mer enn en bra/brukbar backupspiller.

Ja, kjøpte han til United og han er en verdensklassespiss. Ikke spillt med han veldig lenge, men han har vært god så langt og statsa er meget bra.

Skrevet

Hos meg er han også Pure Class.

Asenjo ble sett på som et stort talent av speidere og trenere da han kom til klubben min, men nå står det bare at han kommer til å bli en decent premier league keeper. Akinfeev kommer gratis til jula tho :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...