Gå til innhold

Prisguiden vår øker i omfang


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så viktig for dere?

 

Prisguiden er en tjeneste i regi av hw nettnerket, og den koster det å bli "medlem" av, ettersom det også koster å drive den. Det luker bort useriøse aktører, og det sørger for at vi får de billigste prisene, som regel iallefall, hos de beste butikkene.

 

Jeg ser ikke hvordan den skriften forandrer noenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisguiden er en flott tjeneste, det er det ingen som er uenige i regner jeg med. De fleste aksepterer også at det koster å delta der.

 

Det jeg reagerer på er som sagt at de skjuler informasjonen om at det er en betalingstjeneste. De spekulerer i at folk tror det en prisguide som viser de laveste prisene men det er altså en prisguide som viser de laveste prisene blant de butikkene som betaler for å delta. Dette er informasjon som vi som kunder bør få tydelig.

 

Det er samme prinsippet som er i pressen forøvrig: Det skal være at klart og tydelig skille mellom det som er reklame (eller tjenester noen har betalt for) og det som er redaksjonelt innhold. Dette skillet er i dag hverken klart eller tydelig. Det er et forsøk på å lure kundene (og husk at prisguiden presenteres gjennom en lang rekke nettsteder, ikke bare HW-nettverket) og det skader hele nettverkets troverdighet. Det er ingen saklige grunner til å skjule denne informasjonen, hvis ikke ønsket er at kundene skal overse den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...