Gå til innhold

ip adresse sperret hos rapidshare-virus!


billywillie

Anbefalte innlegg

Prøver å laste ned via rapidshare men de sier at jeg må vente jeg driver å laster ned en fil. (gjør ikke det, har ikke lastet ned siden i går) Maskinen ble også rar, åpnet notisblokk for å skrive men fikk ikke gjort noe, den skrev automatisk a er fortløpende. måtte bare avslutte. Etter restart var det i orden og prøvde meg på rapidshare igjen men fikk samme melding. Your IP address xxxxxxx--- is already downloading a file. Please wait until the download is completed. Kjørte så adaware som fant en masse som ble slettet. kjørte deretter en onlineskann hos trend micro men de fant ingenting. Kjørte deretter Malwarebytes og de fant en registerfil som var infected. Regedit var også disabled men det ordnet Malwarebytes. men som sagt jeg får nå ikke lastet ned fra rapidshare lenger. Kan også nevne at mens adaware kjørte så kom Normann antivirus som jeg har på maskinen opp og fjernet en 10-5 filer. Tenkte å prøve systemrestore men den var også deaktivert. Er aktivert igjen nå men problemet er der forsatt. Noen som har tips? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...