Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Føler meg slapp,varm og tung i hodet på jobb, hva kan det være?


Christian86

Anbefalte innlegg

hei,

har de siste par dagene vært relativt varm, slapp og litt tung i hodet på jobben. På morningene og kvelden er det ikke så ille, da er jeg bare litt mer trøtt enn vanlig.

Jeg sover ca 7 timer hver natt, og hittil har jeg ikke merket noe som dette før. Akkurat nå kan det beskrives som varm panne, kalde hender og føtter, slapp og ikke helt på topp liksom.

 

Hva kan dette være? Irriterer meg at jeg ikke får yte maks :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei,

har de siste par dagene vært relativt varm, slapp og litt tung i hodet på jobben. På morningene og kvelden er det ikke så ille, da er jeg bare litt mer trøtt enn vanlig.

Jeg sover ca 7 timer hver natt, og hittil har jeg ikke merket noe som dette før. Akkurat nå kan det beskrives som varm panne, kalde hender og føtter, slapp og ikke helt på topp liksom.

 

Hva kan dette være? Irriterer meg at jeg ikke får yte maks :(

 

Dette kan være så mangt, er du oppegående ellers, da tenker jeg på om du spiser og har matlyst, høy feber osv... Første jeg tenker på er utmattelse. Men kan jo være et fortegn på diabetes også, men da vil du som regel være tissatrengt og uopplagt, men denne sykdommen kan ha veldig difuse signaler på kroppen. Ville rett og slett få tatt en blodprøve og målt crp hos din fastlege.

Lenke til kommentar
har jo vært noe av det du nevnte i det siste, men er generelt meget opplagt også. Utmattelse er litt vanskelig å tro på, har vært arbeidsfri i 4 måneder og bare jobbet i 1 måned nå.

 

Når du sier "litt" av det jeg nevner, kan du gå mer i detalj? Utmattelse behøver ikke å ha med jobben å gjøre, da jeg gikk arbeidsledig hadde jeg fortsatt 100 ting å tenke på. Avtaler og småjobber for venner, da jeg da fikk meg fast stilling ble det fort et kjør. Men dette som sagt ligger i underbevisstheten. Men som nevnt tidligere, er det fysisk bør du kontakte fastlege for blodprøve og en crp test, da vil man blant annet få vite om du kan ha en infeksjon i kroppen.

Lenke til kommentar

Får prøve ut dagen og i morgen, og så ringe fastlegen på torsdag og be om sykemelding i worst case...er surt fordi jeg er i prøveperiode bare :(

 

Torsdag morgen og like dårlig og slapp, var vel dårlig ide å reise på konserten med jobben. Men stilte på jobb presist, selv om jeg er dårlig. De andre vet det, så jeg har litt slakk. Sjefen skal også vite om det, og selskapet jeg er på prøveperiode gjennom. Selv føler jeg at jeg er dum som en gang gadd å dra på jobb, men ja.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...