MercedesMotor Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Hei, Jeg trenger en fargekode på en hvit farge som skinner og glinser, en veldig fin og hvit som mulig. Håper dere kan hjelpe meg, vet ikke hvor jeg finner dette. Skal lakkere plastikk deler i den fargen så hadde vært fint hvis du kunne ha hjulpet meg. Bilde hadde også vært kjempefint, da vet jeg åssen den ser ut. Tusen takk på forhånd
Mr. Bojangles Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 "Ibis weiss" fra Audi er veldig fin, det er den fargen som "alle" nye Audier er. Har den selv på Golfen min, men jeg har blandet litt godstoff i den for å få matt finish på lakken (motsatte av det du vil ). Bilde: http://www.caradvice.com.au/wp-content/upl...editionrear.jpg
ChristR Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Kan du nevne en bil som fargen kommer orginalt på? Alpinweiss og Ibis Weiss er veldig "hvite" farger.
MercedesMotor Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Takk for svar. Skal innom Audi/Bmw og spørre om fargekode Takk.
Mr. Bojangles Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Takk for svar. Skal innom Audi/Bmw og spørre om fargekode Takk. "Ibis white" er LY9C, "Alpine White" er 146 tror jeg. Ikke heeelt sikker på den siste, men det kan en hver seriøs lakkbutikk hjelpe deg med.
MercedesMotor Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Takk for svar. Skal innom Audi/Bmw og spørre om fargekode Takk. "Ibis white" er LY9C, "Alpine White" er 146 tror jeg. Ikke heeelt sikker på den siste, men det kan en hver seriøs lakkbutikk hjelpe deg med. Aha Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå