Wixicy Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 (endret) The Ethernet Killer Hei! Her om dagen kom jeg over ***** ***** mens jeg stumblet. Jeg mente det hadde vært artig å lage noe sånt selv, men fant ingen guide på hvordan dette skulle gjøres, da jeg til slutt bestemte for å gjøre dette selv. Med utstyret jeg trengte og litt tid til overs fikk jeg det til. Det tok meg rundt 1 1/2 time å bli ferdig. Kabelen er altså laget for å ødelegge rutere, switcher osv. men jeg tar ikke ansvar for hva som kan skje ved feilbruk. * Guide til å lage destruktiv innretning fjernet av moderator* Endret 3. september 2008 av KVTL
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Dette er jo bare en ytterst primitiv måte å drive hærverk på.
Knopfix Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 (endret) Kom tilfeldigvis over denne en gang. *Bilde av innretning fjernet av moderator* Endret 3. september 2008 av KVTL
KVTL Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Denne tråden stenges da det er en oppskrift på å lage innretninger som sender 220v inn i nettverksporten. Denne kan kun brukjes til hærverk, dessuten kan slike ting være livsfarlige. MVH KVTL
Anbefalte innlegg