Jome Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 http://www.wikipedia.org/ Her settes språket i søkeboksen automatisk til Norsk bokmål etter 0.5 sekunder.. Er det noen måte å få den til å søke i Engelsk by default ?? Utrolig irriterende å måte skifte manuelt hver gang.. før søkte den på Engelsk, med mindre du anga noe annet. Har sjekket brukerinstillingene mine både på Engelsk og Norsk utgave, men fant ikke noe.
Demantios Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Hvis du heller går inn på http://en.wikipedia.org
Jome Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Joa, funker det, men jeg likte å ha Wikipedia.org som standard Wiki-side, enklere og greiere design med bedre oversikt..
likferd Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Sett språket i nettleseren din til engelsk istedet for norsk. I opera ligger det under "general" taben på tools-preferences.
Jome Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 ^^ Prøvde det i Firefox, men hjalp ikke, verken med Engelsk eller Engelsk (US). Wiki-siden leser vel IP-adressen, og forandrer søkeboksen etter det, antar jeg..
BlueBench Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 (endret) Om du bruker Firefox skriv about:config i adresselinjen og trykk enter, klikk på knappen i neste vindu. I filterfeltet skriver du general.useragent.locale, dobbeltklikk på strengen og bytt ut verdien med en-GB eller en-US og klikk OK. Det virker i Firefox, jeg forsøkte nå nettopp. Endret 2. september 2008 av BlueBench
Jome Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Jepp, det funket, mange takk. Nå går det vel an å snike seg inn på tjenester som bare er ment for Amerikanere også..
Skagen Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Et annet alternativ er å legge inn engelsk Wikipedia til i søkefeltet øverst til høyre i Firefox ved å installere engelsk Wikipedia-søkemotor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå