Eirik89flo Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Hei. Lurer bare på hvilke jaktespill som dere syns er bra. Kom meg navn på spill, liten omtale, terningkast osv. Har fått sikkelig dilla får jaktespill i det siste:P Jeg liker veldig godt deer hunter 2005: Fordi deer hunter syns jeg er litt vanskelig å drepe selve dyrene. Det er ikke bare å løpe i skogen som en gærning å skyte. Man må liksom snike seg inn på dyret og gjerne lokke det nærmere. Terningkast 4 ( siden jeg bare har demoen vet jeg ikke mye mer om spillet.) hunting unlimited 4: Prøvde det for først gang i går, likte det veldig godt. Men hadde også bare demoen av det. Var egentlig et veldig kult spill. Det det var mye ekstra utsyr du kunne velge. Likte veldig godt bullet cam, på de skuddene som var lovende. Terningkast 5. Eirik
Pebino Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg liker best Trophy Hunter 2005, utvalget dyr man kan jakte er enormt mye større enn i de andre spilla. Kjøpte det nye hunting unlimited, et bra valg det og, så sant du ikke finner Trophy Hunter 2005
Eirik89flo Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 Jeg liker best Trophy Hunter 2005, utvalget dyr man kan jakte er enormt mye større enn i de andre spilla. Kjøpte det nye hunting unlimited, et bra valg det og, så sant du ikke finner Trophy Hunter 2005 Trophy hunter er det cabela?
Eirik89flo Skrevet 3. september 2008 Forfatter Skrevet 3. september 2008 Er det bare Deer hunter, cabela`s og hunting unlimitedsom er av jakte spill som er verdt å titte på?
Psykake Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Deer hunter 07 er det beste etter min mening. Men det gøy i noen timer, så dabber det bare av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå