finfyr Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Kom over denne fine saken HER. Har noen erfaring med bruk av slikt noe? Ser ut til at det kun er multicom som selger saken, og de har den ikke på lager. Må være kjekt å kunne koble til diskene som ligger i en haug og samler støv her....
Svenny Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg bestilte denne hos Multicom for en uke siden, men forventer ikke få den med det første. Synes også den så kjekk ut for å lett koble til gamle P-ATA ved behov.
indigestion Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ser veldig kjekk ut! Kan godt tenka meg ein slik ein! Alternativt har amazon.co.uk denne: Nexons USB 2.0 to IDE & SATA Adaptor Kit til 9£. Men ser ikkje ut til at det går an å bestilla elektronikk frå amazon.co.uk dessverre...
Svenny Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Ser veldig kjekk ut! Kan godt tenka meg ein slik ein! Alternativt har amazon.co.uk denne: Nexons USB 2.0 to IDE & SATA Adaptor Kit til 9£. Men ser ikkje ut til at det går an å bestilla elektronikk frå amazon.co.uk dessverre... Du kan gå for denne. Den får du fritt levert til 150 spenn.
GullLars Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Det finnes mange sånne, og det finne også "docking" for de som har mange harddisker som ligger rundt omkring. Et tips er å søke på "sata dock" på diverse nettbutikker og se hva som kommer opp. Multicom og komplett har en del i alle fall.
f-bernts Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Ang slike docking stasjoner, har en selv. Funker helt utmerket. MEN sata har ikke "safe remove" leita meg ihel etter løsning. Er vist litt vanskelig i Vista. Uansett disse stasjonene forvirrer meg på 1 punkt. Sharkoon, CC, OEM,Deltaco SATA.. Alle er Identiske, men forskjellige produsenter. Men de gjør jobben sin. Siden de står i en "krybbe" med egen strøm så slipper man ekstern harddisk kabinett og masse strømadaptere:-) Fra noen produsenter har de også s-ata utgang bak, kjekt og raskere en usb2, siden de er identiske å se til, må en sjekke bildene ekstra om dette er en viktig ting Endret 21. mars 2009 av f-bernts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå