Gå til innhold

Noen mer erfaring med Sharkoon Drivelink?

finfyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne fine saken HER. Har noen erfaring med bruk av slikt noe? Ser ut til at det kun er multicom som selger saken, og de har den ikke på lager. Må være kjekt å kunne koble til diskene som ligger i en haug og samler støv her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte denne hos Multicom for en uke siden, men forventer ikke få den med det første.

Synes også den så kjekk ut for å lett koble til gamle P-ATA ved behov.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Det finnes mange sånne, og det finne også "docking" for de som har mange harddisker som ligger rundt omkring. Et tips er å søke på "sata dock" på diverse nettbutikker og se hva som kommer opp. Multicom og komplett har en del i alle fall.

Skrevet (endret)

Ang slike docking stasjoner, har en selv. Funker helt utmerket. MEN sata har ikke "safe remove" leita meg ihel etter løsning. Er vist litt vanskelig i Vista.

Uansett disse stasjonene forvirrer meg på 1 punkt.

Sharkoon, CC, OEM,Deltaco SATA.. Alle er Identiske, men forskjellige produsenter. Men de gjør jobben sin.

Siden de står i en "krybbe" med egen strøm så slipper man ekstern harddisk kabinett og masse strømadaptere:-)

Fra noen produsenter har de også s-ata utgang bak, kjekt og raskere en usb2, siden de er identiske å se til, må en sjekke bildene ekstra om dette er en viktig ting

Endret av f-bernts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...