Gå til innhold

Hva assosierer du med ordet ****-leken


Anbefalte innlegg

Er mange som har begynt å poste den linken tilfeldig på nettet den siste uka, heldigvis når jeg først så den var pcen min på lydløs men bildet var det som skremte meg mest, enda eklere når jeg leste teorier om hvem personen er blant annet en som fikk syre i trynet og ødelagt fjeset og ei ungdoms jente som ble mobbet tok selvmord for så å bli slik huff og gru. Syns det annsiket hadde passet hjemme i en skrek film med navnet go to sleep

 

Anyway du vet vell hvem jeg mente når jeg sa fritzl? altså han som hold dattera si fanget i 24 år og fikk barn med henne?

 

Forbinder pommes frites med mc donalds

Nei pugger ikke navn, men har hørt om han.

 

Jeg hadde veldig høyt siden jeg var på skype og det demper lyden så jeg skrudde ekstra opp. Så logga jeg av der og klikka linken og faen jeg kvakk og trodde skulle vekke hele huset.... Xp

 

 

Forbinder mc donald's med USA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Nei pugger ikke navn, men har hørt om han.

 

Jeg hadde veldig høyt siden jeg var på skype og det demper lyden så jeg skrudde ekstra opp. Så logga jeg av der og klikka linken og faen jeg kvakk og trodde skulle vekke hele huset.... Xp

 

 

Forbinder mc donald's med USA

Første jeg tenkte når jeg så det bildet var jigsaw og birger bie

 

Forbinder usa med fedme

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

haha, tenkte ikke noe, bare kvakk og stressa med å lukke siden så jeg ikke vekker alle.

 

 

Fedme = Syk

For meg var det som en stygg bil ulykke, du vil ikke se men du klarer ikke å ta øynene vekk, kan forestille meg dem som har headset på seg når dem trykte den linken

 

Syk = Feber

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

hmm, kjenner ikke til serien, men hørtes ut som retarder ja. Kom med nytt ord da! :b

det er folk med lidelser, noen med dårlig syn, en som har mistet handa, en funksjon hemma, en med tale vansker osv som skal reise langt for å nå et mål utover mange uker. Ville heller kalt dem modige, jeg hadde aldri orket den lange turen, uansett så minte ordet tarda meg på tarte

 

Ser noen allerede svarte så i det tilfelle minner brille meg om det nye harald eia showet:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

show = Party

 

Okei, hmm ja merka tard kom litt feil der, men utifra det jeg hørte fra deg minnte det meg om tards, men sannt nok de er litt modige, sammtidig som det er jo litt show så må sikkert ikke ta lat like seriøst.

Jo men ingen av dem har down syndrom så blir bare feil å si

 

Part = paradise hotel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...