Gå til innhold

FIFA 09 demo ute 11.september

veggis73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan demoen blir er bekreftet fra EA-forumet.

"The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™.

Not long to go now!

Xbox 360 and PS3 Demos will include the following:

Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties.

1. Marseille

2. Schalke

3. Real Madrid

4. Chelsea

5. AC Milan

6. Toronto FC

Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence).

The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley."

Lenke til kommentar
Hvordan demoen blir er bekreftet fra EA-forumet.

"The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™.

Not long to go now!

Xbox 360 and PS3 Demos will include the following:

Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties.

1. Marseille

2. Schalke

3. Real Madrid

4. Chelsea

5. AC Milan

6. Toronto FC

Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence).

The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley."

Konge, da er den litt større enn de pleier å være da. Spillet kommer vel ut 2.oktober, så greit å trene litt før serien starter...

Endret av veggis73
Lenke til kommentar
For ikke å snakke om tjue stykker med noenlunde ålreit responstid.

Jeg har hatt ganske store problemer med "lagging" over Xbox Live i Fifa 07, i hvert fall.

Så i en artikkel at de ikke kunne love muligheter til å danne "klaner" eller klubber i 09. Det er jo veldig synd for hvis det teknisk fungerer å spille 10 vs 10, så ser jeg et gigantisk potensiale i det å danne klubber og faktisk ha overganger for spillere imellom klubbene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...