Thatssomebaadnews Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 (endret) Hallo. Er på utkikk etter ny musikk! Artister jeg liker, er; Lifehouse 3 Doors down Takida Stone parade Breaking benjamin Dire straits Mark knophler Seether Staind Dishwalla Three days grace Coldplay ++ Vet du om noe ny musikk i denne sjangeren jeg kan like? edit: ikke ny musikk, men musikk som er nytt for meg! altså artister jeg ikke har hørt om elsn Endret 30. august 2008 av na1ts
Psychotron Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Jeg bare kjører på med band som er veldig lett å like uansett sjanger jeg: Nirvana the Doors Black Sabbath Jimi Hendrix Toto osv
Deleted__- Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Queen, pink floyd, creedence clearwater revival, springsteen?
-Martinho- Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Foo Fighters, Metallica, Keane, Travis... Litt av hvert
phax Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 (endret) Ut ifra den lista der så tipper jeg du vil like Band of Horses og Snow Patrol f.eks. Endret 31. august 2008 av phax
Mountain Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Red Hot Chili Peppers! Jeg liker samtlige av sangene deres, og bandet er noe utenom det vanlige. Anbefales på det aller varmeste å høre igjennom alt av musikk som de har spillt inn, live konserter er også Musikken til Red Hot Chili Peppers har endra seg veldig mye igjennom årene, de har vært innom alt fra Hiphop til Funk, Pop og Rock. Bandet var også en av grunnleggerne eller iallefall den største inspirasjonskilden til sjangeren Funk-Rock. Favorittbandet mitt uten tvil, det er ubeskrivelig bra.
Kallileo Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg ville sagt Band Of Horses Synes absolutt du bør begynne med last.fm.. Så fort som mulig! Den har liste av alt du har spilt i det siste/alt du har spilt, og foreslår andre artister til deg Bare å registrere deg, laste ned en liten 'plugin', and off you go! Og du.? Du har vel sjekket ut tidligere / nyere albumutgivelser fra de bandene du har listet opp? For det du har der, er en ganske god samling av artister Edit: Nickelback og Nick Black Endret 31. august 2008 av Kallileo
Backwards Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Silver Muse Emarosa Warlight Upstrokes osv : )
edds Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Radiohead. Der har vi svaret, tråden kan stenges.
DisplayName123 Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 The Who. Et av de mest innflytelsesrike rockebandene gjennom tidene. Anbefales på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå