pichashu Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Jeg har kjøpt at asus p4pe hovedkort og p4 2,53 ghz cpu og gledet meg godt til å starte dette opp. Problemet er at jeg ikke får liv i skjermen. Jeg har prøvd 3 forskjellige agp kort, 1 pci og 3 forskjellige strømforsyninger og still no go . Er det noen som har en ide om hva som kan være problemet ? All hjelp settes pris på
aurstad Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 IDE kabler rett vei? CPU vifte i? Minne skikkelig i? Defekt hd/hk/minne?
pichashu Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 får jeg ikke liv i skjermen hvis noen kabler er feil vei ? jeg tror det er riktig, har bygget en god del maskiner før og aldri rotet med det.
Jarmo Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Biosen din er ikke riktig innstilt,har mistanke om !
pichashu Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 er det bare til å koble den til en høytaler og så vil jeg få en boot melding? og går den via hovedkortet eller speakeren i kabinettet ?
aurstad Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 får jeg ikke liv i skjermen hvis noen kabler er feil vei ? jeg tror det erriktig, har bygget en god del maskiner før og aldri rotet med det. Du kan jo sjekke da! jeg har hatt maskiner som aldri ville starte i det hele tatt hvis kabelen var byttet om
Jarmo Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Pcèn starter men ikke skjermen, er det slikt å forstå ?
pichashu Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 ja, pc starter opp, hardisk, cdrom og vifter men ingen skjerm
pichashu Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 har funnet løsningen. jeg hadde minnet installert i slot 2 og 3. kortet støtter ikke dobbel sidet ram i slot 3. :o og som jeg leste rundtom kan dette gi merkelige utslag så hvis noen har problem med samme hovedkort, sjekk det først :-? takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå