Gå til innhold

trenger nytt skjermkort til en shuttel x pc


fenris1979

Anbefalte innlegg

hei skulle ha skifta skjerm kort i min Shuttel X pc(SB61G1 / SB65G2) med et FB-61 hovedkort som det står i manualen.

 

Har har et kort liggende men eg når eg setter det i agp slotten så får eg ikke kabinettet igjen pga at det rett og slett er for stort.

 

er det noen her som kan være så vennelige å fortelle meg hvilket kort eg bør kjøpe ? eg må ha agp kort og det hadde vært gøy hvis det var en hdmi utgang og at det ikke bråker for mye siden pcen står i stua.

 

takk for hjelpen

 

Fenris

Endret av fenris1979
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei skulle ha skifta skjerm kort i min Shuttel X pc(SB61G1 / SB65G2) med et FB-61 hovedkort som det står i manualen.

 

Har har et kort liggende men eg når eg setter det i agp slotten så får eg ikke kabinettet igjen pga at det rett og slett er for stort.

 

er det noen her som kan være så vennelige å fortelle meg hvilket kort eg bør kjøpe ? eg må ha agp kort og det hadde vært gøy hvis det var en hdmi utgang og at det ikke bråker for mye siden pcen står i stua.

 

takk for hjelpen

 

Fenris

 

 

Er det noen skjermkort som leveres med HDMI utgang? Ikke så mange PCI/PCI ex kort i hvertfall. Da må man ha en DVI/VGA konverterer til HDMI

avocent-dvi-hdmi-adapter-lg.jpg

 

Som denne...

 

 

Dette kortet er i allefall "Mid-range" og passer forhåpentligvis i kabinettet

Lenke til kommentar

ok denne maskinen blir primært brukt til å se film med via prosjektor og nå bruker eg det interne skjermkortet som er på hovedkortet. men eg ønsker å begynne å bruke mer hdmi kabel. så eg bruker en overgang fra dvi til hdmi og så over i en switch siden eg ikke enda har en forrsterker med hdmi på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...